The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Du rett og slett bare.... Å Gud, du må si hva... http://knowyourmeme.com/memes/candlejack Også har du en annen, Hypnotoad fra Futu- ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD. Endret 28. juli 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Føler moddene skravler om meg... Iiik. Går greit, kan fortsette på kg jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg kan ikke huske nicket ditt har blitt nevnt på Intraforumet, så du kan slappe av. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Føler moddene skravler om meg... Iiik. Går greit, kan fortsette på kg jeg. Jeg syns gjerne du skal være her, ikke forstå meg sånn, jeg bare tror ikke det er noe smart å snakke om endel av det du snakker om. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg kan ikke huske nicket ditt har blitt nevnt på Intraforumet, så du kan slappe av. Men det var en innom tråden en god stund for så å gå ut av denne tråden, uten å ordne i tråden. Føler moddene skravler om meg... Iiik. Går greit, kan fortsette på kg jeg. Jeg syns gjerne du skal være her, ikke forstå meg sånn, jeg bare tror ikke det er noe smart å snakke om endel av det du snakker om. Er vanskelig, vet ikke hvem jeg kan snakke med som kan forstå meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Men det var en innom tråden en god stund for så å gå ut av denne tråden, uten å ordne i tråden.En god forumbruker lurker mer enn h*n poster, Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvis folk bare kunne sett hvem den kriminelle er, og den som bare har tanker og følelser som kan gå litt over styr. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er vanskelig, vet ikke hvem jeg kan snakke med som kan forstå meg. Tror du burde snakke med profesjonelle. Tror ikke det kommer noe godt ut av å ta opp slikt med folk som ikke har som jobb å snakke med folk med problemer. 3 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er vanskelig, vet ikke hvem jeg kan snakke med som kan forstå meg. Tror du burde snakke med profesjonelle. Tror ikke det kommer noe godt ut av å ta opp slikt med folk som ikke har som jobb å snakke med folk med problemer. Men er jeg syk da? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Men er jeg syk da? Det vet jeg ingenting om, men tror det mest konstruktive vil være å snakke om dette kun med profesjonelle... så får de avgjøre om du er syk eller ikke. Uansett om du er syk eller ikke kan det umulig være gunstig å snakke om det du gjør... det fordi folk vil behandle deg på en annen måte enn det som er normal omgang. Enten de blir sinte eller de sier du bare skal få holde på (tar parti). Det som er best for en er å kommunisere slik at andre behandler deg som en voksen person. Gjerne med mye klokt å si - det er veldig bra for selvbildet. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Men er jeg syk da? Det vet jeg ingenting om, men tror det mest konstruktive vil være å snakke om dette kun med profesjonelle... så får de avgjøre om du er syk eller ikke. Uansett om du er syk eller ikke kan det umulig være gunstig å snakke om det du gjør... det fordi folk vil behandle deg på en annen måte enn det som er normal omgang. Enten de blir sinte eller de sier du bare skal få holde på (tar parti). Det som er best for en er å kommunisere slik at andre behandler deg som en voksen person. Gjerne med mye klokt å si - det er veldig bra for selvbildet. Etter eller annet er det med meg når det gjelder akkurat det temaet. Har holdt på i halv annet år nå. Og liker det, om jeg ikke hadde likt det hadde jeg nok måttet gjøre alt for å unngå å være her og på Kg. Jeg har ikke kjent på litt spesielle, farlige følelser som gir meg varme og glede. Jeg kan holde på med de i evigheter, disse tankene. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hva skjer om jeg trykker liker på Facebook knappen under her, kommer hele tråden fra starten opp, eller siste som er sagt eller de man skriver og så trykker på knappen? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Ready your water works:https://www.youtube.com/watch?v=0YLVBlT0GDQ Hva er det for en gråtevideo, som det står? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Om han hadde likt meg, men det får jeg vel aldri vite, men lurer på det.. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Etter eller annet er det med meg når det gjelder akkurat det temaet. Har holdt på i halv annet år nå. Og liker det, om jeg ikke hadde likt det hadde jeg nok måttet gjøre alt for å unngå å være her og på Kg. Jeg har ikke kjent på litt spesielle, farlige følelser som gir meg varme og glede. Jeg kan holde på med de i evigheter, disse tankene. Tror ikke det er kjærlighet... kanskje det er følelsen av å straffe seg selv. Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg savner en bruker som var her inne for ett- to år siden. Hunvar innlagt. Jeg hadde kontakt med henne gjennom bloggen hennes og dette nettforumet i noen år, men for bare ett par måneder siden slettet hun bloggen og jeg finner ingen annen informasjon om henne. Jeg merker at selv om jeg aldri møtte henne i virkeligheten ble jeg jo glad i henne og lurer veldig på hvordan det går, siden hun har stadige selvmordsforsøk pga psykoser. Det er ekkelt å ikke vite om hun lever eller faktisk er død.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvordan få se et ligg i Oslo uten å bli ranet og voldtatt Haster Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Hvordan få se et ligg i Oslo uten å bli ranet og voldtatt Haster Er ikke du jente? Spør noen. Endret 28. juli 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg