The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Buhu Er det den mest voksne kommentaren du fikk til? Slutt, sier jeg. Finn deg mer modne former for sosial omgang. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Buhu Er det den mest voksne kommentaren du fikk til? Slutt, sier jeg. Finn deg mer modne former for sosial omgang. Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Der fikk du så hatten passer tenker jeg @The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Flere som var på Sandvika storsenter idag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Buhu Er det den mest voksne kommentaren du fikk til? Slutt, sier jeg. Finn deg mer modne former for sosial omgang. Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu.De aller fleste unger har et bedre fungerende følelsesregister enn deg, så det passer fint å bruke barnebegrep til deg :] 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu. Hva skulle jeg sagt da? At du må ta til vettet, og slutte å drømme om ham? Nei, jeg driter i om du drømmer om ABB, helt ærlig, men jeg syns det er skammelig det du holder på med - hva om f.eks. noen som har mistet et barn på Utøya leser her? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Buhu Er det den mest voksne kommentaren du fikk til? Slutt, sier jeg. Finn deg mer modne former for sosial omgang. Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu.De aller fleste unger har et bedre fungerende følelsesregister enn deg, så det passer fint å bruke barnebegrep til deg :] Samme det, lille Breivik og lille meg. Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu. Hva skulle jeg sagt da? At du må ta til vettet, og slutte å drømme om ham? Nei, jeg driter i om du drømmer om ABB, helt ærlig, men jeg syns det er skammelig det du holder på med - hva om f.eks. noen som har mistet et barn på Utøya leser her? Du forstår ikke mine tanker, dermed er skriver du som om du er provosert. Greit at folk ikke forstår, men seriøst da, litt humor. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Slutt, hehe, det er sånn unger sier vettu. Hva skulle jeg sagt da? At du må ta til vettet, og slutte å drømme om ham? Nei, jeg driter i om du drømmer om ABB, helt ærlig, men jeg syns det er skammelig det du holder på med - hva om f.eks. noen som har mistet et barn på Utøya leser her? På tide å ikke la deg provosere? DU burde ha skjønt i løpet av alle postene at denne personen har problemer. La det ligge. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Du forstår ikke mine tanker, dermed er skriver du som om du er provosert. Greit at folk ikke forstår, men seriøst da, litt humor. Humor? Sånn når jeg gikk på barneskolen, da pleide jeg å tegne hakekors med kritt på gata, for å provosere foreldrene mine. Det fikk jeg litt kick ut av. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Henge opp hakekors på andres hyller @ lanparty, yay, det er underholdning på høyt nivå. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 På tide å ikke la deg provosere? DU burde ha skjønt i løpet av alle postene at denne personen har problemer. La det ligge. Nei, det er skadelig sånn som hun holder på, det er selvdestruktivt. Jeg sier fra ikke bare mtp. hvordan andre kan reagere, men for hennes del også. "Enabling" 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 hehe hyller hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Bør vi legalisere knulling på besøk hos høyrisiko fanger?Tror ikke det er illegalt. Men at det er brudd på rutiner og regler er en annen ting. Hva faen gjør Google her?Watching you masturbate Hvem vil du kysse nå?Jeg svarer Anfall. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Bør vi legalisere knulling på besøk hos høyrisiko fanger?Tror ikke det er illegalt. Men at det er brudd på rutiner og regler er en annen ting. Hva faen gjør Google her?Watching you masturbate Hvem vil du kysse nå?Jeg svarer Anfall. Hahaha, har ikke ledd mer enn nå. Google følger med hver gang jeg nevner navnet på "den du vet". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Hahaha, har ikke ledd mer enn nå. Google følger med hver gang jeg nevner navnet på "den du vet".Voldemort? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Kvifor i alle dagar er google interessert i om du nemner Marius Müller? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Hahaha, har ikke ledd mer enn nå. Google følger med hver gang jeg nevner navnet på "den du vet".Voldemort? Oi, du nevnte navnet hans... Hva skjer da? Kvifor i alle dagar er google interessert i om du nemner Marius Müller? Langt fra svaret... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Oi, du nevnte navnet hans... Hva skjer da?Det samme som hvis du nevner Candlejack. Du rett og slett bare Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Oi, du nevnte navnet hans... Hva skjer da?Det samme som hvis du nevner Candlejack. Du rett og slett bare Du rett og slett bare.... Å Gud, du må si hva... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Og der ble L4r5 kidnappet. Trodde han visste om greia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg