anonympappkasse Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 ^som han sier. I tillegg er rimien her nesten uten kunder Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Nå har jeg fått meg jobb. Spent, men tenker også "Herregud, hva er det jeg har begitt meg ut på?". Huff, jeg håper virkelig at jeg klarer brasene. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ny CD , "Absolutt ABB" med HITS som : "Noen ganger er'e ålreit" (Breivik ekke særlig ålreit , Odd Børretzen) "Du ga mæ et (skeivt) smil" (Tempelridder på Utøya , Halvdan Sivertsen) "Da Anders Breivik kom til verden" (remix av "Lykkeliten") "Kanskje kommer Breivik" (hit til middag her i dag , remix av "Kanskje kommer kongen") "De gærne har det godt" (Jan Teigen) "Diary of a madman" (Ozzy Osbourne) "Skal vi tro at det blir krig" (remix av Jan Teigen) Na na na , skal vi tro at det blir krig ? Na na na , skal vi tro at det blir krig ? Og han Anders Breivik og han mullah Krekar og han Brynjar Meling og det derre der ! Na na na , na na na na na na na........skal vi tro at det blir krig ? Så herlig! Kan du mere av låtene? Hehe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Bra! lykke til Therawyn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Tusen takk, Delvis. Trenger det! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 I tillegg er rimien her nesten uten kunder Er vel fordi de fleste har skjønt at det er et butikkonsept som ikke holder mål. Synd det finnes sånne som deg, som holder liv i det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Sykt at nordmenn gladelig handler på Rimi, som erketypen av hvordan en miserabel kommunistbutikk ser ut. Alt er feil med norske matbutikker. Som erfaren verdensvandrer kan jeg bekrefte dette. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 I tillegg er rimien her nesten uten kunder Er vel fordi de fleste har skjønt at det er et butikkonsept som ikke holder mål. Synd det finnes sånne som deg, som holder liv i det. Har aldri hatt behov for å gå i andre butikker, så fremt jeg ikke må ha noe fresht som de bare har på meny. Kiwien her har forsåvidt lite folk den også, men liker ikke kiwi, og rema 1000 her er så jævlig full av folk. Jeg har ikke tenkt å måtte klatre over folk for å kjøpe kyllinglår. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg liker Kiwi jeg... relativt rimelig og friske grønnsaker. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor i huleste kan ikke folk sende et bilde når de legger meg til på Snap, slik at jeg vet hvem de er? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor skal jeg gidde det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 send dem en snapp og spør Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg liker Kiwi jeg... relativt rimelig og friske grønnsaker. Friske grønnsaker er bra. Veldig mange butikker som nærmest selger boss Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Tenk å kunne våkne opp til dette?? Jeg er så "forelsket"!! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Friske grønnsaker er bra. Veldig mange butikker som nærmest selger boss Ja... når jeg kjøper en strømpe med løk, liksom... så er over halvparten råtne... jeg bare FML liksom. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Hvorfor i huleste kan ikke folk sende et bilde når de legger meg til på Snap, slik at jeg vet hvem de er? Legg meg til da! Icemoon Husk å ta bilde av deg da sånn at jeg vet hvem du er. Endret 28. juli 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Friske grønnsaker er bra. Veldig mange butikker som nærmest selger bossJa... når jeg kjøper en strømpe med løk, liksom... så er over halvparten råtne... jeg bare FML liksom. Sjekk ut den lokale innvandrersjappa. De pleier å ha gode grønnsaker. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Alltid lyst til å besøke en slik en. De har vel skikkelig sterkt krydder? Men de er i sentrum, jeg vet ikke hvordan jeg kommer inn der gidd ikke å betale parkering for å kjøpe krydder ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 De har sterke krydder og vanlige krydder til hyggelige priser. Husker de pris-sjekka prisen på helt pepper forskjellige steder. Pris per kilo innvandrerbutikk: 25 kroner (eller noe sånt) Pris per kilo på apoteket (ja, de selger krydder de også): Over 1000kr. Jeg husker ikke hva kiloprisen var i dagligvarebutikker. Gjett hvem som vant i kvalitet. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 I Oslo er det mye bedre utvalg på innvandrerbutikkene enn det, det er i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg