Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva vet vi for sikker? At det finnes gode og onde mennesker, kan man påvirke hverandre, vil man bli påvirket? Er det ikke kjedelig å gå et helt liv og oppføre seg pent hele tiden? Det er så gøy å smake på ord og sette sammen setninger, så man setter ord på følelsene sine, som en låt, legge til litt musikk og få øynene til å møtes. Idag ser jeg på livet, som at det ikke skjer stort, livet er det samme, like dager, uker og år. Hvem vil bytte liv med meg? Hva om vi kunne vært karakterer og bygget oss opp som i World of Warcraft og sloss og kjøpt utstyr for å verne oss om slag, da er slagene også ord. Vi må nok ikke tøffe oss opp for å leve livet, men innimellom ville det vært bra. Vil du vie livet ditt til en kriminell, eller en som ikke gjør stort ut av livet sitt?

Du mener hvor presist vi kan forutse været.--Gypsy er som vanlig clueless.

Og grader, de kan jo ikke si med sikkerhet hva gjennomsnittstemperaturen er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Tsk, tsk, Gypsy. Finnes mye mer overvurdert møl enn "Seinfeld". Det er god underholdning.

Det er ikke noe jeg vil rangere som god underholdning. Men folk har forskjellig smak osv. (Noen har god smak og noen har ikke det) :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tsk, tsk, Gypsy. Finnes mye mer overvurdert møl enn "Seinfeld". Det er god underholdning.

Det er ikke noe jeg vil rangere som god underholdning. Men folk har forskjellig smak osv. (Noen har god smak og noen har ikke det) :p

Og ja er sikkert masse andre overvurderte serier. Som f.eks the office.

Lenke til kommentar

Mehehe.

Stresset som en tulling i siste liten med å rydde leiligheten for jeg skulle få en Telenormann på døra. Plutselig banket det på dør og jeg går for å åpne. Viser hvor modemet er for å så oppdage at jeg fremdeles er i pysjen..

Hvorfor kan jeg aldri være ordentlig kledd når folk kommer enten på døra eller i vinduet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...