Dorosseru Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fysjameg, var på vinkveld med mine naboer for første gang sammen med min samboer i går. Jeg som omtrent aldri drikker og dermed ikke vet hvor mye jeg tåler klarte å spy ned badet deres. Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Flere som liker at det regner og ikke er så varmt? Jeg synes det er deilig at det ikke er så varmt i dag. I Oslo har vi jo hatt over 30 grader i flere dager nå, så nå føles det som en lettelse at det endelig ble litt kjøligere. Regne må det også gjerne gjøre, gresset i hagen vår trenger det veldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Er meldt mellom 0 og 1,9 mm nedbør, så dere bør ikke forvente mye. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Håpe det kommer litt regn. Det er meldt litt, men ikke noe i sikte enda. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år? Aktive tråder som f.eks denne får aldri leve lenge da dem pleier å stenge dem og lage en ny når den starter å bli stor, det er en grun til at dette er "Den nye Forumkaféen" Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Her er det sol og varmt, men veldig trykkende/lummert... braker nok løs om noen timer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år? Aktive tråder som f.eks denne får aldri leve lenge da dem pleier å stenge dem og lage en ny når den starter å bli stor, det er en grun til at dette er "Den nye Forumkaféen" Hvorfor gjøres det egentlig? Gir lengden på tråden noe slags teknisk problem? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år? Aktive tråder som f.eks denne får aldri leve lenge da dem pleier å stenge dem og lage en ny når den starter å bli stor, det er en grun til at dette er "Den nye Forumkaféen" Hvorfor gjøres det egentlig? Gir lengden på tråden noe slags teknisk problem? Jeg tror det, og det er vel enklere å slenge tråden enn å fikse feilen. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Forumet her har vel fått seg en oppgradering eller 3 fra en 3.parts leverandør siden denne tråden ble startet opp i 2007 om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Før var det et problem når tråden ble for stor, men jeg tipper både updates av software og hardware har gjort det til et ikke-problem. Derfor lever denne fortsatt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvor mange poster har den lengste tråden her inne? Er det denne? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lengre tråd jo tregere lastetid. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Har merket at det er tregt når man laster opp redigert innlegg her... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Åjaa.. er det trådlengden det kommer av, okay. Ja har merket det står og blinker grønt så lenge. Akkurat nå har det begynt å regne. Må ut og se Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Selv om kjøkkenet ikke ser ut så må jeg selv si jeg klarte oppgaven ganske så bra. Selv pappa (som er fra Sri Lanka) godkjente maten! 3 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er det? Ris, linser og curry Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Her blir det ganske straks hardkokte egg servert med røktlaks på brødskiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg