Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tror jeg dere skal få gleden av å bli med meg inn i dusjen jeg, tror nesten laptopen må stå utenfor selve dusjen, men jeg må da ha musikk i dusjen. Jeg tror jeg skal drøye den i 10 minutter, men så er det dusjen for meg.
webcamet kan jo bli med i dusjen. :D

Det har du helt rett i, men hadde det skjedd så hadde jeg ikke fått være i fred for forumdamene så jeg tror jeg står over akkurat det. :D

Lenke til kommentar
Han gjorde jo det jo. :dontgetit:

Joda. Men det kommer han til å angre på, så det teller som om han ikke har gjort det.

Pfft. Du nekter jo å skaffe deg cam, så skyld deg selv. :tease:

Fin logikk. Fordi jeg ikke skaffer meg webcam må du bli interessert i gutter. :roll:

(Satser på at 99% her inne er gutter, så ikke bli sint ved en evt. feiltagelse. :ph34r: )

Lenke til kommentar
Ingen som vet noe om UKM i trondheim? :(

20.juni.

Da har jeg vært og sett Sweeney Todd med konfegruppen. Egentlig en flott film, men veldig - umh - blodig.

Digg, mao. :love:

Eller. Synes det var skuffende lite blod, egentlig. Trodde det skulle være mer siden alle sa den var så blodig. :dontgetit:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Joda. Men det kommer han til å angre på, så det teller som om han ikke har gjort det.

Pfft. Du nekter jo å skaffe deg cam, så skyld deg selv. :tease:

Fin logikk. Fordi jeg ikke skaffer meg webcam må du bli interessert i gutter. :roll:

Hæ? hvis det ikke teller kan jeg jo ikke få grunn til å angre. :p

Jeg vil se heitinger på cam, ikke min skyld at det er dårlig med jenter her. :(

Lenke til kommentar
noen ganger trener man bare på diskusjonsteknikk. :D Det er fiffig hvor lett det er å "trekke opp" folk.
Kjenner til det... Satt i påska og diskuterte snøskuter politikk jeg med ett kvinnfolk... og er ikke stort jeg kjenner til temaet engang :p

Haha, minner meg mye om mange av trådene jeg diskuterer ivrig i. Selv om jeg mange ganger mener det motsatte av det jeg diskuterer for, så er det innmari moro å diskutere. Man lærer mye av en god diskusjon, det skal være sikkert.

Men da var det klart for en tur i dusjen, dere må ikke besvime av tanken på rennende vann over min dvaske kropp nå da. ;)

Lenke til kommentar
Å såpass da trenger jeg ikke og tenke mer over det. Kom til denne finalen og visste ikke når jeg skulle opp men da vet jeg det også :)

Det er 80 dager til. Chill.

Ellers er det lov å sjekke ukm sine hjemmesider.

Ikke? :hm:
Dessverre.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...