NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Prøv deg. Pfft. Du nekter jo å skaffe deg cam, så skyld deg selv. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ingen som vet noe om UKM i trondheim? Endret 1. april 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da tror jeg dere skal få gleden av å bli med meg inn i dusjen jeg, tror nesten laptopen må stå utenfor selve dusjen, men jeg må da ha musikk i dusjen. Jeg tror jeg skal drøye den i 10 minutter, men så er det dusjen for meg.webcamet kan jo bli med i dusjen. Det har du helt rett i, men hadde det skjedd så hadde jeg ikke fått være i fred for forumdamene så jeg tror jeg står over akkurat det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han gjorde jo det jo. Joda. Men det kommer han til å angre på, så det teller som om han ikke har gjort det. Pfft. Du nekter jo å skaffe deg cam, så skyld deg selv. Fin logikk. Fordi jeg ikke skaffer meg webcam må du bli interessert i gutter. (Satser på at 99% her inne er gutter, så ikke bli sint ved en evt. feiltagelse. ) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 noen ganger trener man bare på diskusjonsteknikk. Det er fiffig hvor lett det er å "trekke opp" folk.Kjenner til det... Satt i påska og diskuterte snøskuter politikk jeg med ett kvinnfolk... og er ikke stort jeg kjenner til temaet engang Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Da har jeg vært og sett Sweeney Todd med konfegruppen. Egentlig en flott film, men veldig - umh - blodig. Endret 1. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ingen som vet noe om UKM i trondheim? 20.juni. Da har jeg vært og sett Sweeney Todd med konfegruppen. Egentlig en flott film, men veldig - umh - blodig. Digg, mao. Eller. Synes det var skuffende lite blod, egentlig. Trodde det skulle være mer siden alle sa den var så blodig. Endret 1. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Joda. Men det kommer han til å angre på, så det teller som om han ikke har gjort det. Pfft. Du nekter jo å skaffe deg cam, så skyld deg selv. Fin logikk. Fordi jeg ikke skaffer meg webcam må du bli interessert i gutter. Hæ? hvis det ikke teller kan jeg jo ikke få grunn til å angre. Jeg vil se heitinger på cam, ikke min skyld at det er dårlig med jenter her. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vil se heitinger på cam, ikke min skyld at det er dårlig med jenter her. u r not helping urself. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ingen som vet noe om UKM i trondheim? 20.juni. Å såpass da trenger jeg ikke og tenke mer over det. Kom til denne finalen og visste ikke når jeg skulle opp men da vet jeg det også Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 u r not helping urself. Ikke? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 noen ganger trener man bare på diskusjonsteknikk. Det er fiffig hvor lett det er å "trekke opp" folk.Kjenner til det... Satt i påska og diskuterte snøskuter politikk jeg med ett kvinnfolk... og er ikke stort jeg kjenner til temaet engang Haha, minner meg mye om mange av trådene jeg diskuterer ivrig i. Selv om jeg mange ganger mener det motsatte av det jeg diskuterer for, så er det innmari moro å diskutere. Man lærer mye av en god diskusjon, det skal være sikkert. Men da var det klart for en tur i dusjen, dere må ikke besvime av tanken på rennende vann over min dvaske kropp nå da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Å såpass da trenger jeg ikke og tenke mer over det. Kom til denne finalen og visste ikke når jeg skulle opp men da vet jeg det også Det er 80 dager til. Chill. Ellers er det lov å sjekke ukm sine hjemmesider. Ikke? Dessverre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vil se heitinger på cam, ikke min skyld at det er dårlig med jenter her. det går rykter om at smurfen liker og posere Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Smurfen er min. Jeg har til og med sett ham irl. *stolt* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men da var det klart for en tur i dusjen, dere må ikke besvime av tanken på rennende vann over min dvaske kropp nå da. *drømme seg bort* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Huff har dårlig erfaring med Web. Satt en gang uten t skjorte, ramlet av stolen også kom mora mi. skikkelig flaut. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Smurfen er min. Jeg har til og med sett ham irl. *stolt*det har jeg også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg mistenker at Nie har sovnet, jeg. Sloknet tror jeg det heter, jeg var visst midt i en krangel når jeg sovnet. x) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Smurfen er min. Jeg har til og med sett ham irl. *stolt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg