Datasmurf Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ja, det er himmelen. Og så drikke deg kanakas møkkings om du så føler for det. Første gang jeg var der, gikk jeg bort til en russisk stand og åt pirog og drakk vodka til frokost klokken ti på formiddagen, så dro jeg på voers hos pappas eks-tante, og satt i solsteika i 10 timer og drakk vin fra boks og spiste spekemat. Så dro vi ned til Gladmaten igjen og dynka oss i cava. Gode greier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde tatt livet av meg om jeg hadde måttet drikke vin fra boks i ti timer. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde tatt livet av meg om jeg hadde måttet drikke vin fra boks i ti timer. Etter fjorten dager på din hjemmebane kan jeg bare si at du er bortskjemt som bare faen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Gikk helt greit, var ikke like kresen i de dager, og vinen smakte godt nok den. Det viktigste var jo å holde oss hydrert i steika. I det minste var det ikke Asti eller farge + substantiv fra Tyskland vi drakk, men ting og tang fra Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Etter fjorten dager på din hjemmebane kan jeg bare si at du er bortskjemt som bare faen.La dolce vita. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ble btw ganske skuffet over Pisa. Helt medioker by. Lucca og Siena var svært bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 hvor er det kaldt i oslo eller hvor selger de eventuelt vifter på denne tiden renner bort Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Ble btw ganske skuffet over Pisa. Helt medioker by.Ja, som turist er det så-som-så med mindre du har en lokal med deg. Sitte langs elva og drikke vin og stikke på barer med masse studenter er fett. Funker ikke om du bare er visiting uten guide. Gøy å high-five tøysekopper ved tårnet, da. Lucca og Siena var svært bra.Postkort-Toscana uten tvil. Fabelaktige steder. Endret 26. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Lycanthrope og jeg deler favorittrett: dynket i: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMH! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 En gang i vinter (rundt januar) smakte jeg på Spaghetti a la capri og jeg spydde faktisk. Utrolig spennende smak! Eller mangel på smak. Kjøttet smaker bare "generisk" kjøtt (umulig å vite hva det er) og tomatsausen smaker bare varmt tyktflytende vann. Kul ting: Det er norges mest kjøpte boksmat. Det må finnes mange ungkarer rundt om i Norge, med andre ord. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Liker den kreative leken med ord. Capriboller. Jada. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Syns det er helt spiselig. Men ikke noen delikatesse. Med et par brødskiver og en ekstra pølse eller to oppi funker det fint som middag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Kul ting: Det er norges mest kjøpte boksmat. Det må finnes mange ungkarer rundt om i Norge, med andre ord.Hvordan klarer du å være så spot on på fremtiden? Endret 26. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo. la meg komme inn i ditt hjerte har vinduene på full gap og utsetter meg for klein øyekontakt med de i nabovinduet men det er verdt det for litt vind Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Faktisk tror jeg at det blir middagen min idag. Må bort og kjøpe dasspapir uansett. Og har to grillpølser liggende i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Kul ting: Det er norges mest kjøpte boksmat. Det må finnes mange ungkarer rundt om i Norge, med andre ord. Hvordan klarer du å være så spot on på fremtiden? http://www.imdb.com/title/tt0025318/ Endret 26. juli 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Sånn spagetti har jeg også spist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Joikaboller derimot, det smaker høgg. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo. la meg komme inn i ditt hjerte har vinduene på full gap og utsetter meg for klein øyekontakt med de i nabovinduet men det er verdt det for litt vind Vedder på at de har sett videoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg