Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, Quayle i Sosialt. Litt som å se en giraff på høyfjellet, uten at det nødvendigvis er noe negativt.

Haha, i alle dager. :) Man kan vel si at jeg ikke har vært spesielt aktiv i den sosiale delen av forumet. Jeg har jo en god porsjon poster, og jeg tror ikke at det er en overvekt av postene mine som kan spores tilbake hit akkurat, men det er aldri forsent å begynne. Som nykommer er jeg overveldet over hyppigheten av poster her, jeg klarer nesten ikke å henge med jeg.

Ikke for Quayle harhar.gif

Du kan trygt si det igjen, har tømt meg flere ganger i løpet av de siste 2 timene enn jeg vanligvis gjør på en uke, det kan ikke være noe positivt. Rimelig slitsomt er det faktisk.

Lenke til kommentar
Haha, i alle dager. :) Man kan vel si at jeg ikke har vært spesielt aktiv i den sosiale delen av forumet. Jeg har jo en god porsjon poster, og jeg tror ikke at det er en overvekt av postene mine som kan spores tilbake hit akkurat, men det er aldri forsent å begynne. Som nykommer er jeg overveldet over hyppigheten av poster her, jeg klarer nesten ikke å henge med jeg.

Det faller en fort naturlig.

Bare så det er sagt, så er 'besøkende' fra politikk og samfunn og religion, filosofi og livssyn alltid særdeles velkomne - i hvert fall i større grad enn andre. Det har gått en stund siden den siste ordentlige diskusjonen her nå.

Lenke til kommentar
Som nykommer er jeg overveldet over hyppigheten av poster her, jeg klarer nesten ikke å henge med jeg.
du skulle vært her i starten du :p

Du kan trygt si det igjen, har tømt meg flere ganger i løpet av de siste 2 timene enn jeg vanligvis gjør på en uke, det kan ikke være noe positivt. Rimelig slitsomt er det faktisk.
kjenner til det... møtte på en dårlig kotelett fra meny en gang... :(
Lenke til kommentar

Jeg tenkte dette var plassen å vrimle med folket uten de store diskusjonene, det er ikke alltid man er i humør til diskusjoner og i det siste har jeg faktisk fått mindre og mindre lyst på de store diskusjonene. Nå skal det vel sies at det ikke alltid er ens personlige meninger som kommer frem i slike diskusjoner - noen ganger trener man bare på diskusjonsteknikk. :D Det er fiffig hvor lett det er å "trekke opp" folk.

Må vel bare finne dere i å se mer til meg her fremover, virker som det er en litt mer avslappet og hyggelig tone her enn ellers, noe som er utelukkende positivt. :fun:

Lenke til kommentar
Alle skikkelige diskusjoner blir jo drept, jo-o. ><

It's all taken care of.

Nå som vi har vært så snille så usannsynlig lenge har vi gjort moderatorene uoppmerksomme, så om vi er litt påpasselige med når vi lar det brake løs tror jeg vi kan holde på en god stund før de nazistene nok en gang ødelegger alt.

Lenke til kommentar
Da tror jeg dere skal få gleden av å bli med meg inn i dusjen jeg, tror nesten laptopen må stå utenfor selve dusjen, men jeg må da ha musikk i dusjen. Jeg tror jeg skal drøye den i 10 minutter, men så er det dusjen for meg.
webcamet kan jo bli med i dusjen. :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...