Llandari Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg blir sint på den som bare tar på Overmoden. Du skal slippe å bli sint. Skal nok klare å gjøre mye mer enn å bare ta 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 http://jalopnik.com/son-finds-his-late-dads-ghost-in-a-racing-video-game-1609457749 Ntaaaaw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Nei, det skal du ikke. Hva om vi tafser på deg også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Selv ikke om vi tar med oss pultost som du kan få spise? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Herregud for en gjeng.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg har vært så heldig som har hatt therawyn på besøk i sommer. Og i helgene overnattet eg hos Lakus. Det var digg å drikke pils ilamme den karn. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Selv ikke om vi tar med oss pultost som du kan få spise? Hmm. Om dere tar på meg mens jeg spiser pultost hadde jeg sikkert vært såpass i gledesrus at jeg ikke hadde merket det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Selv ikke om vi tar med oss pultost som du kan få spise? Hmm. Om dere tar på meg mens jeg spiser pultost hadde jeg sikkert vært såpass i gledesrus at jeg ikke hadde merket det. Woop! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Flere som synes dagens store nyhet er oppblåst? Synes folk er blitt helt hysterisk rundt terrortruslene. Skal selvsagt unngå å si, det kommer ikke til å skje noe, for det vet jeg jo ikke, men er ikke akkurat første gang vi har mottat trusler.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Flere som synes dagens store nyhet er oppblåst? Synes folk er blitt helt hysterisk rundt terrortruslene. Skal selvsagt unngå å si, det kommer ikke til å skje noe, for det vet jeg jo ikke, men er ikke akkurat første gang vi har mottat trusler.. Jeg får panikk. Men det er mest for at min største frykt er at småen skal bli skadet. Hun er ikke hjemme men med faren sin. Hun skal på glamaten i helga og eg holder på å krepere av angst. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Flere som synes dagens store nyhet er oppblåst? Synes folk er blitt helt hysterisk rundt terrortruslene. Skal selvsagt unngå å si, det kommer ikke til å skje noe, for det vet jeg jo ikke, men er ikke akkurat første gang vi har mottat trusler.. Det er bare det sedvanlige katastrofekjøret til den tabloide presse... det er sikkert 15 overskrifter på nrk.no nå, men likevel veldig lite informasjon alt i alt... greit nok at folk ønsker å holde seg oppdatert på en alvorlig sak som dette, men det er virkelig ikke mye å _lære_ av å lese alt dette... det har heller ikke særlig praktisk betydning for hvermannsen, siden det kan være hvor som helst i Norge... selv her på bøgda kjører det politibiler rundt. Jeg bare slacker jeg. Drikker First Price Cola Free og spiser saltstenger. Lurt å få i seg salt når man drikker 7 liter (ellerno) hver dag. Det er bare å ta det med ro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hæ? Zombiene er jo 100 ganger snillere enn menneskene nei de biter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 hallo skal til oslo om noen dager er det trygt vil ikke bli drept spess ikke av en landsforræder Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er nok like trygt i Oslo som det er i resten av landet.. Jeg bare slacker jeg. Drikker First Price Cola Free og spiser saltstenger. Lurt å få i seg salt når man drikker 7 liter (ellerno) hver dag. Det er bare å ta det med ro. Sjæl, men jeg drikker god gammeldags Coca-Cola, fy fader hvor digg. Har fra før av nok å tenke på, så gidder ikke bruke tid på å bekymre meg over noe som muligens ikke vil skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 føler meg mye tryggere her jeg bor enn på norway cup i oslo hallo Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 føler meg mye tryggere her jeg bor enn på norway cup i oslo hallo Min ukvalifiserte gjetning er en synagoge... tidspunktet tatt i betraktning... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 har heldigvis ikke tenkt meg i en synagoge vet ikke hvor det er synagoger i oslo tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg