Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Forum treff ca nå bergen? Jeg trenger sårt noen å drikke øl med Oslo Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Forum treff ca nå bergen? Jeg trenger sårt noen å drikke øl med Vi kan drikke øl i morgen og så kan vi se på båtene! Men jeg er sleip som en ÅL!Med reflekser som et pinnsvin. Skulle tro du kjente meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Alså, hva er dette? Skjermbilde.JPG Vinsmaker som har styrta et helt glass vin for så å spytte det ut? Hva.. Vinsmakere drikker ikke vin, de bare smaker på den og spytter den ut. Kan jo tenkte deg hvordan karakterskalaen til vintestere ville vært etter noen flasker, om de faktisk drakk vinen de smakte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Skulle tro du kjente meg!Jeg pleier å følge med på deg gjennom vinduene dine med kikkert så begynner å kjenne deg bedre enn du aner. Also: Noen av de greiene du holder på med på soverommet er faktisk forbudt ved lov. Og andre burde vært det. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Skulle tro du kjente meg!Jeg pleier å følge med på deg gjennom vinduene dine med kikkert så begynner å kjenne deg bedre enn du aner.Also: Noen av de greiene du holder på med på soverommet er faktisk forbudt ved lov. Og andre burde vært det. Men det er så godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men det er så godt.Det er det nazistene også sa! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men det er så godt.Det er det nazistene også sa! Jeg har jo Hitler på armen min så ikke rart vi er like! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Apr. Øll. Noe av det kjipeste med alcohol, er at det ødelegger musikktrivselen. Dagen derpå har jeg mistet musikksmaken for en god stund. Har andre merket det? Når jeg har gått i mange uker uten alcohol, stiger musikktrivselen sterkt. Men uten øll i sommervarme, er man utenfor. Det er ikke lett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Aldri opplevd. Tror det må være psykisk fra din side. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Er dette et forsøk på sjurcore? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Forum treff ca nå bergen? Jeg trenger sårt noen å drikke øl med Vi kan drikke øl i morgen og så kan vi se på båtene! Men jeg er sleip som en ÅL!Med reflekser som et pinnsvin. Skulle tro du kjente meg! Det er så evig date+!!!!@@@ Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Apr. Øll. Noe av det kjipeste med alcohol, er at det ødelegger musikktrivselen. Dagen derpå har jeg mistet musikksmaken for en god stund. Har andre merket det? Når jeg har gått i mange uker uten alcohol, stiger musikktrivselen sterkt. Men uten øll i sommervarme, er man utenfor. Det er ikke lett. Mener du at de sangene du digga som faen dagen før ikke er noe dagen etter? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Øll alcohol10/10 troll BRETTY GUD :DDDDDD Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Forum treff ca nå bergen? Jeg trenger sårt noen å drikke øl med Vi kan drikke øl i morgen og så kan vi se på båtene! Men jeg er sleip som en ÅL!Med reflekser som et pinnsvin. Skulle tro du kjente meg!Det er så evig date+!!!!@@@ Jeg er øl tørst så jeg er med! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Nå har huseieren holdt på med oppussinga si i 11 timer. Smått imponerende i denne varmen. Smått irriterende å MÅTTE sitte med headset for å få med seg noe av lyden på det jeg ser på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvor varmt er det egentlig i Bergen? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 24 grader etter at solen har gått ned her nå Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 var vel nesten 30 her på sørlandet i dag. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Alså, hva er dette? Skjermbilde.JPG Vinsmaker som har styrta et helt glass vin for så å spytte det ut? Hva.. Vinsmakere drikker ikke vin, de bare smaker på den og spytter den ut. Kan jo tenkte deg hvordan karakterskalaen til vintestere ville vært etter noen flasker, om de faktisk drakk vinen de smakte. De får vel en bitteliten del alkohol i kroppen når de smaker? Ikke at det har noe å si, det er nok så lite at det ikke merkes engang, hvis det er tilfelle. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter? Eller to jenter, der begge finner ut at de er transpersoner tidlig i tenårene? Og en velger å bli gutt. Den ene har også downs, og den andre tre føtter.Eller to ermeløse hermafroditter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg