b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ...og de har tights? Robin Hood MÅ ha tights. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 De har brynjer... then it's not Robin Hood. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Joda. De raner littegranne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 så...mao, de er bare fattige ranere uten taaaaiighs! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er kjempefacinert av den LazyTown-sangen der, den er sånn passe irriterende til at jeg vet at det er min telefon som ringer og ikke minst at den klarer å vekke meg om morgenen. Den er rett og slett knalltøff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "Oooooh. So You want to fly an aeroplane?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg mistenker at Nie har sovnet, jeg. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 HUZZAH FOR "mönti pythön" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 *gjeeeespe og strekke ut* er så deilig å strekke ut samtidig som man gjesper høyt. it. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Her ligger det 3 slakt i form av menneskekropper rundt meg og sover, mens en eller annen teit fyr prater på TV-en, samme fyren som prater på "Hvordan gjør de det?" på Discovery. Jeg har vondt i magen etter litt for mye fiskegrateng. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og jeg sitter å later som at jeg jobber, mens det finnes tards på msn som til stadighet skal velte av seg all verdens problemer. >< Men ja. Var på butikken i stad, og kjøpte meg kakao *løpe ned for å finne kopp* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Endelig. Klokka er over ni og jeg kan sove Natta kafeen, måtte dere for evig kose dere med Loituma ^^ Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og jeg sitter å later som at jeg jobber, mens det finnes tards på msn som til stadighet skal velte av seg all verdens problemer. >< Men ja. Var på butikken i stad, og kjøpte meg kakao *løpe ned for å finne kopp* Spar, da? Eller Ica? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dumme mennesker som forsvinner fra msn uten å si ifra!!!! *være fornærmet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg