Heddy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg er hundesyk. Klarer ikke bestemme meg for hva jeg har mest lyst på i fremtiden. Kan jo selvfølgelig ha begge to, men hvis jeg av en eller annen grunn bare kunne velge en tror jeg at jeg hadde valgt hund. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Er så babysyk. Hvor mange trenger du da? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Kom hit. Jeg har øl. Kjekt! Da kommer jeg. Er så babysyk. Hvor mange trenger du da? 2, en jente og en gutt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Du får adoptere Bundy. Han er litt som en baby. En veldig pervers og skummel baby, men læll. 3 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Skal ha ein son som skal bli like barsk som meg og ei dotter eller to som synest den skjeggete faren sin er kjempeteit til langt ut i 20åra(men så er han eigentleg kjempekul). Men det får bli ei stund til denslags endå. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter? Minst en av hver da isåfall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Du får adoptere Bundy. Han er litt som en baby. En veldig pervers og skummel baby, men læll. Jeg er verdens hyggeligste person. Hvis du definerer det litt annerledes.. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter?Minst en av hver da isåfall. Hva med Anders junior da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter? Eller to jenter, der begge finner ut at de er transpersoner tidlig i tenårene? Og en velger å bli gutt. Den ene har også downs, og den andre tre føtter. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter?Minst en av hver da isåfall. Hva med Anders junior da? Det er et kjempefint og vakkert navn! Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter? Eller to jenter, der begge finner ut at de er transpersoner tidlig i tenårene? Og en velger å bli gutt. Den ene har også downs, og den andre tre føtter. Vil ha tvillinger. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men da er jo guttenavnet bestemt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter?Minst en av hver da isåfall. Hva med Anders junior da? Det er et kjempefint og vakkert navn! Hva gjør du om du får to gutter? Eller to jenter?Eller to jenter, der begge finner ut at de er transpersoner tidlig i tenårene? Og en velger å bli gutt. Den ene har også downs, og den andre tre føtter. Vil ha tvillinger. Så greit, da er det jo bare å bestille det når du kommer til kassa. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men da er jo guttenavnet bestemt. Men synes du det er fint? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men da er jo guttenavnet bestemt.Men synes du det er fint? Er ikke ett stygt navn, men hadde heller fjernet øynene på ungen min med en gaffel enn kalt ungen for det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 ta nå denne Breivik kranglingen til "jeg vil ha ABB som kjæreste" tråden hennes.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Den er stengt. Er den ikke? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Men da er jo guttenavnet bestemt.Men synes du det er fint? Er ikke ett stygt navn, men hadde heller fjernet øynene på ungen min med en gaffel enn kalt ungen for det. Det ville jeg aldri gjort med min unge. Om noen år er det godtatt å gi det navnet. ta nå denne Breivik kranglingen til "jeg vil ha ABB som kjæreste" tråden hennes.. Å, det kan jeg lage en tråd om. Den er stengt. Er den ikke? Nei, men snart tenker jeg. Må ha mulighet til å snakke med masse kule folk. Er en tulling der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg