Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HedvigR: Hvordan får du den custom tittelen din?

"Forum-misbruker"

Hu hang så mye på forumet at jeg syntes hu fortjente den en gang.

Jeg stiller opp.

Og du gjorde deg akkurat fortjent til en ny tittel.

Hva med meg som har 14x mer inlegg en HedvigR? :xmas:

Lenke til kommentar

Ja, men er det ikke slik at selv om man er introvert, så kan man trives godt sosialt? Er bare det at personen henter energien sin når h*n er alene? :) Men herregud, man kan jo være en blanding. Man er ikke alltid enten A eller B liksom.

Jepp. Jeg trives jo godt sosialt med folk, og er ikke overdrevent sjenert eller noe, men jeg må samtidig ha pustepauser og megtid for å få igjen nok energi. Føler mange misforstår der litt, og tenker at introvertfolk automatisk er asosiale og kjempesjenerte. Yeye.

Jeg gleder meg sånn til Oslo nå :D skal bli digg å forlate redet (for andre gang)!

Lenke til kommentar

Tittel, tittel, tittel! x50 (hvis vi messer tittel mange ganger nok, så kanskje vi får en tittel selv!)

Jeg gleder meg sånn til Oslo nå :D skal bli digg å forlate redet (for andre gang)!

Så gøy! Skal du studere eller?

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Og Introverter igjen misunner extroverter.

Ikke alltid, men det hender at jeg er misunnelig på ekstroverte mennesker. I alle fall den delen hvor de klarer å prate med andre. Veldig slitsomt til tider å jobbe i avis og være så himla introvert som jeg er. Manne meg opp til å prate med kollegene mine, som jeg har sittet rett ved siden av i to og et halvt år nå.

For ikke å snakke om når jeg må ut på gata for å prate med fremmede mennesker. :|

Men ellers trives jeg godt som introvert. Bare meg og bøkene mine. Og musikken så klart. Null problem å tilbringe noen uker for meg selv uten verken å se eller snakke med andre, ikke engang over nett. Får gjort så mye mer, da.

Eller bare være rar holder, Quote.

Da burde da jeg vitterlig hatt egen tittel for lenge siden. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...