Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa ;)

Om du flasher tits så er jeg med. Om ikke, skal jeg bare vurdere det.

Duh, alle flasher tits der. Det er jo så varmt!

snap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en introvert :(

Det er fryktelig slitsomt.

Synes det er kjempedeilig jeg. Trenger ikke folk rundt meg for å bli gira opp, og trives fint i mitt eget selskap ganske så lenge. Glad jeg ikke blir så rastløs som jeg ser mange andre blir når de ikke sosialisere hele tida :)

Lenke til kommentar

Duh, alle flasher tits der. Det er jo så varmt!

Ikke godt nok. Må nesten få kontant betaling før noe sånt bekreftes.

Synes det er kjempedeilig jeg. Trenger ikke folk rundt meg for å bli gira opp, og trives fint i mitt eget selskap ganske så lenge. Glad jeg ikke blir så rastløs som jeg ser mange andre blir når de ikke sosialisere hele tida :)

Ikke så greit når man er introvert samtidig som man er dårlig på å skaffe seg venner da. :p Plutselig sitter man der uten et sosialliv.
Lenke til kommentar
Ikke så greit når man er introvert samtidig som man er dårlig på å skaffe seg venner da. :p Plutselig sitter man der uten et sosialliv.

Hehe, introvert med sviktende sosialliv her og.

Ikke gidder jeg fly ut på byen heller, det er møkk kjedelig.

Lenke til kommentar

Men hey, sosiallivet ditt er da bra? :D

Joda, overfladisk nok. Mangler et dypere sosialliv enn kolleger og sånt. Men men.

Jeg flytter inn til Oslo om noen uker da, det blir stas :D kan lage god middag for dine penger hver gang jeg er blakk. Du er advart.

Lenke til kommentar

Hehe, introvert med sviktende sosialliv her og.

Ikke gidder jeg fly ut på byen heller, det er møkk kjedelig.

En tur på byen KAN være morsom om jeg er i humør, bruker hele dagen på å bygge opp stemningen og man ikke ender opp på plasser med høy lyd.

Vanligvis for mye slit uten en eneste klem tilbake. :-P

Lenke til kommentar

Ikke sant, er det jeg synes er så fint med nettopp det! Jeg føler liksom ikke at jeg klarer å selvutvikle meg selv og lære, erfare og oppleve nye ting når jeg sitter for meg selv... Kan være slitsomt å være rastløs ja, som du nevner! Synes du skal kose deg med det at du klarer å ha trives godt alene, heldig er du! :)

Ja, men er det ikke slik at selv om man er introvert, så kan man trives godt sosialt? Er bare det at personen henter energien sin når h*n er alene? :) Men herregud, man kan jo være en blanding. Man er ikke alltid enten A eller B liksom.

Lenke til kommentar

:dremel: Heldigvis har man internett, eller hva?

Takk Gud for det! Nå har jeg kjøpt Premium versjonen av det spillet jeg var så hekta på, det får virkelig tiden til å gå :p

hah :w00t: Lykke til med det, prøvde det i to min, men ikke helt min greie.

Tror kanskje jeg skal se noe netflix eller noe snart.. mhm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...