Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er varmere ute enn inne er det for varmt, enkelt og greit. Det må gjerne være strålende sol og skyfri himmel, men da gjør det heller ikke noe om det er rundt 15 grader så man faktisk kan gå ut og benytte seg av finværet uten å risikere å besvime. Omtrent slik det var i dag altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er helt topp med varme. Problemet er at det kommer når jeg er på jobb, og ikke når jeg er hjemme og har lyst til å bade og å reise på fjelltur for å fiske. Ja, det virker som om været følger skiftplanen min.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det på Nijmegen egentlig? Fikk aldri lest noen oppsummering fra deg.

Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa ;)

Misunner de som trives godt i eget selskap, det er en god egenskap.

Må være utrolig kjipt å ikke trives i eget selskap.

Ja. Kjeder meg veldig fort.

Lenke til kommentar

Er vi en gjeng satanister?

VI HYLLER DEG SATAN DE STERKES KONGE!

Du hører på Dimmu Borgir du?

Gjorde det for mange år sida, likevel kjente jeg igjen teksten utifra denne sangen (begynner fra ca. 2:25)

Endret av Skjeggape
Lenke til kommentar

Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa ;)

Om du flasher tits så er jeg med. Om ikke, skal jeg bare vurdere det.

Duh, alle flasher tits der. Det er jo så varmt!

Lenke til kommentar

Jeg har bare så vidt testet Tinder. Den ene gangen kom det bare opp masse tenåringsjenter, og den andre ble jeg rådet til å sveipe til høyre på alle og se hva som skjedde. Det endte med at haugevis av feite kvinnfolk skrev til meg. Greit nok det, men det er ikke helt min smak. Hah.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...