L4r5 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synes været er helt konge jeg måtte stå og spa grus i bh og shorts ute i sted. Fikk skille ette skoene Er 100% enig. Det er slik som dette sommeren skal være. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jepp. Klogger er sååå 2010. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har sykla en del i bar overkropp, med pulsmåler rundt brystet, i sommer. Har fortsatt skille på ryggen, noe som kan feiltolkes med noe annet.. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Når det er varmere ute enn inne er det for varmt, enkelt og greit. Det må gjerne være strålende sol og skyfri himmel, men da gjør det heller ikke noe om det er rundt 15 grader så man faktisk kan gå ut og benytte seg av finværet uten å risikere å besvime. Omtrent slik det var i dag altså. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har ikke noe imot at det er varmt, forøvrig. Men det kunne vært litt mer gradvis slik man får aklimatisert seg. Nå er det PANG 30 grader, og så PANG 15 grader, og så PANG snø. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Synes det er helt topp med varme. Problemet er at det kommer når jeg er på jobb, og ikke når jeg er hjemme og har lyst til å bade og å reise på fjelltur for å fiske. Ja, det virker som om været følger skiftplanen min. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kan være varmt fra 3-4 tida og utover kvelden fram til 10-11 på kvelden. Det hadde vært optimalt. Jeg svømmer jo nesten i min egen svette nå om natta, uansett hvordan jeg legger meg. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Misunner de som trives godt i eget selskap, det er en god egenskap. Må være utrolig kjipt å ikke trives i eget selskap. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg trives så godt i mitt eget selskap at jeg synes synd på alle som ikke kan være så mye med meg som jeg selv er. Jeg er fantastisk. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Misunner de som trives godt i eget selskap, det er en god egenskap. Må være utrolig kjipt å ikke trives i eget selskap. Hvilket selskap er man i egentlig om man ikke er i sitt eget? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Feel you. Tacodatene og seriemaratonene med meg selv er best. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvordan gikk det på Nijmegen egentlig? Fikk aldri lest noen oppsummering fra deg. Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa Misunner de som trives godt i eget selskap, det er en god egenskap. Må være utrolig kjipt å ikke trives i eget selskap. Ja. Kjeder meg veldig fort. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 VI HYLLER DEG SATAN DE STERKES KONGE! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Er vi en gjeng satanister? VI HYLLER DEG SATAN DE STERKES KONGE! Du hører på Dimmu Borgir du? Gjorde det for mange år sida, likevel kjente jeg igjen teksten utifra denne sangen (begynner fra ca. 2:25) Endret 21. juli 2014 av Skjeggape Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa Om du flasher tits så er jeg med. Om ikke, skal jeg bare vurdere det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 VI HYLLER DEG SATAN DE STERKES KONGE! Du burde legge det ut på tinderprofilen din. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det gikk bra, jeg fullførte. Kommer tilbake neste år med 2.bataljonen. Du kan være med også, og gå den sivile løypa Om du flasher tits så er jeg med. Om ikke, skal jeg bare vurdere det. Duh, alle flasher tits der. Det er jo så varmt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har bare så vidt testet Tinder. Den ene gangen kom det bare opp masse tenåringsjenter, og den andre ble jeg rådet til å sveipe til høyre på alle og se hva som skjedde. Det endte med at haugevis av feite kvinnfolk skrev til meg. Greit nok det, men det er ikke helt min smak. Hah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg