Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra...

Så lenge du får surfet forum så burde det vel være godt nok. ;)

Lenke til kommentar
En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke :ohmy:
Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. :p

Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først...

Lenke til kommentar
En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke :ohmy:
Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. :p

Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først...

Lykke til da..

Lenke til kommentar

Merkelig at du sliter så mye, jeg har ikke noen spesiell antivirus på datan her, bare det som følger med vista og jeg har aldri problemer :)

Jeg burde egentlig legge meg, har et jobb intervju mellom 9 og 10 xD Blir spennende å se om jeg kommer meg opp..

Lenke til kommentar
Lykke til. ^^

Det kan rett og slett være at den kræsjer for moro skyld. xp-installasjonen har vært litt ustabil i det siste. jeg har jo hatt som mål å gå delvis over til linux uansett, det passer bare lit dårlig akkurat denne uken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...