x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vurderer å dra på TG, men jeg har egentlig litt for lite penger atm. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 The Gathering? liek tha biggest LAN in norvai? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 veit ka the gathering er, tenkte bare ikkje over forkortelsen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra... Så lenge du får surfet forum så burde det vel være godt nok. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva har skjedd med avataren din? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra... Vi har da en linux-del her på forumet, kom deg bort dit og lag en post. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God natt forumfolk *Vinke til* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først... Lykke til da.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lykke til da.. Takk, det tror jeg jeg trenger. Men uff, den uken har jeg egentlig ikke tid til å styre med kranglete pc-er. I tilfelle skulle jeg heller fikset den stasjonære som plutselig døde før jul. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Merkelig at du sliter så mye, jeg har ikke noen spesiell antivirus på datan her, bare det som følger med vista og jeg har aldri problemer Jeg burde egentlig legge meg, har et jobb intervju mellom 9 og 10 xD Blir spennende å se om jeg kommer meg opp.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lykke til. ^^Det kan rett og slett være at den kræsjer for moro skyld. xp-installasjonen har vært litt ustabil i det siste. jeg har jo hatt som mål å gå delvis over til linux uansett, det passer bare lit dårlig akkurat denne uken. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vel. Da var en 20 år! God aften til alle i forumet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer med dagen og god aften ja. Men da legger jeg meg, det ble jo så stille her... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk og takk, Kenny og Lars! Var tålig stille her.. til at.. 9 stk leser tråden. Hei dere andre! Woho? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen og gratulerer med dagen. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg