Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke den varer to mnd engang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I hvertfall ikke hvis dere shitfaces fortsetter å snakke om hvor lenge den varer. Mattetentamen i dag! Woooh! Full fest. Jeg har sånn. Ting. Liggende ved siden av meg. Og venter på at mamma skal lage kaffe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi er der for lengst. Vi er på overtid. Jaså, så det er ikke bare meg og Lise04 altså? Bundy, heldige du som faktisk klarer å wanke.Vet ikke hvorfor jeg innrømmer det her, må være litt fubar i mangel av mine daglige wanker. Sterkt frustrerende, hakke wanka på ei uke : < Jeg bare klarer det ikke, går rundt med kronisk boner, men når jeg prøver å leke med meg selv, *poof* limp dick : < Haha, jeg kan få orgasme 10 ganger uten å få limpdick. Lucky b-tard! >< Wish I was there (i tid, ikke sted) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I hvertfall ikke hvis dere shitfaces fortsetter å snakke om hvor lenge den varer. Mattetentamen i dag! Woooh! Full fest. Jeg har sånn. Ting. Liggende ved siden av meg. Og venter på at mamma skal lage kaffe. :O jeg skal også ha mattetentamen... jaja, gl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen >< Gikk akkurat opp for meg at jeg mista Kittelsen-utstillinga på Nasjonalgalleriet siden siste frist for å se den var i helga. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kjipt:/ selv gruer jeg meg til å starte rydding av ett hus fult av kaos idag, skal være klart til torsdag, rydder så og si alene pga foreldre ikke i fysisk form til det:/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bwah, må på skolen om et kvarter... Kjedelig dag i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Zaft, høres kjipt ut det óg. Alltid kjipt å rydde. Særlig når det ser ut som et offer for noen bombenedslag... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lykke til på tentamen da, KexxY. Jeg vil veldig gjerne ha kaffe nå. Gah. Mamma er fuckings treeeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm, dette kan bli spennende.. Håper det er noen andre som sitter her i arbeidstid, slik at jeg ikke blir alene! Generelt på forumet er det ikke så veldig liv da jeg stikker innom her i løpet av dagen.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er dette liek ny SO? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 espennyh, tja, se ikke bort fra at jeg blir sittende her så mye som mulig i dag, selv om jeg fikk sjokknyheten om at jeg starter skolen i dag 8:30 i stedet for på torsdag 8:30. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er dette liek ny SO? Nei. Dette er forumkaféen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da stikker jeg på skolen. Wish me good luck. Kjip dag i dag Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da stikker jeg på skolen. Wish me good luck. Kjip dag i dag Lykke til . Har selv skole klokken 08.30 . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg syns egentlig det er helt greit at jeg har skole nå. Så våkna jeg ikke tidlig for ingenting. Siden nettet mitt er for tregt til å spille WoW, kan jeg likesågodt sitte på skolen og sløve Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Digg, har kanskje en avtale med vaskedamene hver morgen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Digg, har kanskje en avtale med vaskedamene hver morgen Uhm.. Jeg vet ikke om jeg tør dette, men.. Hvilken avtale? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Zaft, høres kjipt ut det óg.Alltid kjipt å rydde. Særlig når det ser ut som et offer for noen bombenedslag... Er ikke bare å rydde å kaste heller, må gå igjennom masse og finne ut om det kan kastes eller ei... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hei hei alle sammen .... God morgen til dere alle:)... Har nå kommet meg på skolen etter over en og en halv times buss/tog tur... Inge lærer enda så sitter nå her og "daffer"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg