*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Det vil jeg ikke være.. Når du først er medlem er det ingen vei ut. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Nærmeste familie forsøker å tvinge meg til å ta skjegget nå. Ja / Nei? Man barberer ikke bort skjegg. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Folk er så dårlige til å lese seg gjennom ToS (Terms of Service) før de registerer seg på nettforaer... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Nærmeste familie forsøker å tvinge meg til å ta skjegget nå. Ja / Nei? Gjør det du selv ønsker, drit i alle andre. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Faen, fått en heftig vannblemme på ene lilletåen. Au. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Folk er så dårlige til å lese seg gjennom ToS (Terms of Service) før de registerer seg på nettforaer... Er ikke verdens undergang og ikke kunne slette. Er jo bare å logge ut og ikke logge inn igjen. Men jeg bare lurte Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Sjef. Fått match sant. Funket bra sist, hva hadde du sagt denne gangen? Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 20. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Fucking Close call! Tog for buss mellom Porsgrunn og Larvik. Smarte Lars legger igjen laptopsekken på bussen. Småpanikk! Prøver å få kontakt med Nor-way, men alt av telefoner er stengt. Prøver å få hjelp av konduktøren til å få kontakt, men fitta gidder ikke prøve en gang. Ringer broren til dama for å få han til å avskjære bussen, men han er i Skien pga jobb. Panikken stiger. Alle medsa mine ligger i den sekken også. Sjekker rutetidene. Bussen skal være i Tønsberg 2200. Toget ankommer Tønsberg klokka 2156 og drar 2159. JEG KAN HA EN SJANS!!! Ser bussen i andre enden av stasjonen når toget ruller inn. Hiver meg ut døra og presser meg gjennom en zombiehorde av festivalfolk som skal ta toget hjem. Begynner å nærme meg og så... BUSSEN KJØRER!!! Jeg beiner etter og tar den igjen når den stopper på rødt lys. Utrolig nok åpner sjåføren for meg. Forklarer problemet. Når han får grønt svinger han til siden og åpner luka. Døra glemmer han i noen veldig lange sekunder så jeg blir stående inne på bussen litt lenger enn jeg hadde håpet. Vel ute griper jeg tak i sekken og løper som om jeg har fanden i hælene. Stasjonen er sikkert 150 meter unna og toget skulle ha gått for ett minutt siden. Når jeg kommer inn på perrongen er alle dørene lukka og konduktøren på vei til å gå ombord. Hu ser meg komme og venter de sekundene det tar meg å komme bort. Hu går ombord rett bak meg og melder over walkien at toget er klart til avgang. FUCKING MADE IT!!! Endret 20. juli 2014 av L4r5 11 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Sjef. Fått match sant. Funket bra sist, hva hadde du sagt denne gangen? Hæ? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Folk er så dårlige til å lese seg gjennom ToS (Terms of Service) før de registerer seg på nettforaer... Er ikke verdens undergang og ikke kunne slette. Er jo bare å logge ut og ikke logge inn igjen. Men jeg bare lurte Bare spøkte Tror det er admin som kan slette kontoen din om ønskelig. Sjef. Fått match sant. Funket bra sist, hva hadde du sagt denne gangen? ??? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Folk er så dårlige til å lese seg gjennom ToS (Terms of Service) før de registerer seg på nettforaer... Er ikke verdens undergang og ikke kunne slette. Er jo bare å logge ut og ikke logge inn igjen. Men jeg bare lurte Hvorfor hater du oss? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Haha noe må gjøres med editoren på mobilversjonen Fuck it, never mind.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Skjermer hår mye for sol? Feks, om jeg shaver meg på hodet, vil jeg da være mye brunere i ansiktet enn på toppen? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Skjermer hår mye for sol? Feks, om jeg shaver meg på hodet, vil jeg da være mye brunere i ansiktet enn på toppen? Ja. Men du vil være brun der du har månen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Neida. Men du vil se ut som en skallet jøde. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Skjermer hår mye for sol? Feks, om jeg shaver meg på hodet, vil jeg da være mye brunere i ansiktet enn på toppen? Mtp at skallen min er mer eller mindre hvit (liten overdrivelse), ja. Men mye hår er varmt. Veldig varmt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Har lyst til å ta alt, men det vil bare se mongo ut. Så da får jeg ta en klipper og ha igjen noen milimeter, og heller fjerne resten i høst en gang. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Må ikke ta vekk det fine håret ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg