Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte ha vekkerklokke på for å våkne 0830. Ugh, gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Kommer til å bli et helvete å stå opp tidlig. Har klart å ødelegge døgnrytmen fullstendig.

Vanligvis må jeg ha vekkerklokke for å våkne før kl 12. Derfor er jeg rimelig småfornøyd med meg selv av å ha våknet av meg selv 05:50.

Woho, Bonanza på TV.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Tror jeg må på avrusning når ferien er over..

Såpass. lykke til.

Håper svigerinden min må det også snart, slik hun holder på med disse "vinfestene" sine. Det er så galt at barna får ikke sove når de skal på skolen, pga av bråk utover nettene.

Lenke til kommentar

Det gjør det jo. Absolutt. reint brennevin smaker knall. Men man bør ha noe å drikke ved siden av.

Har ikke noe imot rent brennevin per se... men de vodkaene jeg har smakt har i alle fall ikke vært drikkelig på den måten. Føler at det ikke er noe "ved siden" av alkoholen som smaker der. Nei, det må være brunt... men kan godt hende det finnes bedre enn det jeg har smakt. Som kun er Vikingfjord og Smirnoff.

Lenke til kommentar

Tror jeg må på avrusning når ferien er over..

Såpass. lykke til.

Håper svigerinden min må det også snart, slik hun holder på med disse "vinfestene" sine. Det er så galt at barna får ikke sove når de skal på skolen, pga av bråk utover nettene.

Ja, er ut i og i morgen og så er det jo mye som skjer i Bergen i uka som kommer så da blir det jo litt. Men fra mandag meste uke så setter jeg korken på flaska for en stund. Tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...