Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nå vurderte vel Pessimistisk å selge camshows for ikke så lenge siden, så jeg anntar hun ikke har så mye i mot det.

 

Uansett, dette er en side som er myte brukt til slik bildespredning: https://slettmeg.no/nettjenester/anonib

Ja er egentlig ganske sikker på at en del har fått tak i det :( men det hjelper kanskje litt å fjernet selvoom det er mulig noen legger det ut igjen

Det er jo verd et forsøk, det er jo begrenset hvor mange som gidder laste ned bildet når der finnes milliarder på internett. Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal spørre vedkommende, men tror det er en video:S

I det samme sekund du tillater noen å filme deg risikerer du dette. I det sekund noen filmer deg i skjul risikerer de fengsel. Anmeld om det siste er tilfelle.

Du har null kontroll på hvilket materiale som flyter rundt om av deg?

Det er jævlig fort gjort å miste kontrollen på et opptak som finnes.
Lenke til kommentar

 

Skal spørre vedkommende, men tror det er en video:S

Du har null kontroll på hvilket materiale som flyter rundt om av deg? Vises ansiktet ditt?

 

 

Jeg har null kontroll på hvilket materiale som flyter rundt om med meg. Både av det jeg selv har lagt ut en gang i tiden, og det andre har lagt ut. For ikke å snakke om alle nudesa av meg som sannsynligvis er screenshotta og delt på shady sider.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet Bloody Mary er mye brukt, men virker det?

 

Ja, Og det er veldig godt. Vodka, tomatjuice, salt er viktige ingredienser. Gjerne buljongpulver også. Bloody Mary, sammen med ertesuppe, eggerøre og potekaker med masse smør på, så blir du som regel fin. Mest mulig lunkent vann ved siden av.

 

 

Nei, hælvete heller. Bloody Mary smaker høgg og sild.

Lenke til kommentar

Tror det at noen ikke bryr seg om det flyter bilder og filmer av dem overalt, mens andre gjør det. Hvis jeg fikk vite at det fantes sexfilm med meg på avveie på nettet, ville jeg vært ferdig. Mens andre ville ikke brydd seg ikke i det hele tatt. ja kan tilmed like det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...