Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Holy march of pain.

 

Hvordan går det? Får du gjennomført med stil?

Har grått en del mens jeg har gått. Spesielt mye idag da jeg kom i mål(gledestårer). I morgen er siste dag og lengste etappe. Det er meldt 31 grader i skyggen så må passe på å spise salt og drikke enorme mengder vann for å ikke gå i bakken. Hele kroppen min verker og protesterer mot å gå noe mer. Den nådde grensen sin i dag. Men hele hodet mitt sier JA DETTE SKAL JEG KLARE UANSETT. Så da er det ingen rom for å gi opp ^^ må si det var spesielt å gråte av både smerte og glede samtidig på bursdagen sin. Et rent følelsesmessig berg og dalbane. Innbyggerne her er dog fantastiske. Nijmegen i et nøtteskall.

 

Takk som spør. Håper du har en fantastisk sommer uten smerte og tårer!

Lenke til kommentar
Har grått en del mens jeg har gått. Spesielt mye idag da jeg kom i mål(gledestårer). I morgen er siste dag og lengste etappe. Det er meldt 31 grader i skyggen så må passe på å spise salt og drikke enorme mengder vann for å ikke gå i bakken. Hele kroppen min verker og protesterer mot å gå noe mer. Den nådde grensen sin i dag. Men hele hodet mitt sier JA DETTE SKAL JEG KLARE UANSETT. Så da er det ingen rom for å gi opp ^^ må si det var spesielt å gråte av både smerte og glede samtidig på bursdagen sin. Et rent følelsesmessig berg og dalbane. Innbyggerne her er dog fantastiske. Nijmegen i et nøtteskall.

 

Takk som spør. Håper du har en fantastisk sommer uten smerte og tårer!

 

Jeg kjenner følelsen. Og følelsen når man omsider har gjennomført (ikke nødvendigvis Nijmegen-marsjen i mitt tilfelle). Finnes knapt noe som er bedre, og du har bare en dag igjen til den!

 

Smerten kommer nok senere her, når jeg tar ferie og legger ut på tur.

 

EDIT: Og: GRATULERER MED DAGEN!

 

 

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...