Teitgutt Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Men eg ville ikkje møtt på eksamen i sløyd med evighetskule og sørlandschips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 nei Jaja smerten er verdt det Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) omg. er en evighet siden jeg hadde en sånn, hvor får man tak i det? Endret 17. juli 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 jeg kjøpte den i sverige hihi aner ikke hvor man får kjøpt sånne skikkelige i norge Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 half sleeven er ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) http://tinypic.com/r/2w3yhqt/8 still worth it har forresten vasket hånda med zalo men får det ikke vekk nice Endret 17. juli 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Den nederst til høyre ligner på Hitler. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Åh kjøpte VS BH til damen til jul som kostet med 1000kr, og nå passer den ikke lengre. På en måte bra men annen måte dritkjipr. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Humblebrag. Med mindre dama er blitt feit. Da er det bare å gjøre det slutt. Endret 17. juli 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Holy march of pain. Hvordan går det? Får du gjennomført med stil? Har grått en del mens jeg har gått. Spesielt mye idag da jeg kom i mål(gledestårer). I morgen er siste dag og lengste etappe. Det er meldt 31 grader i skyggen så må passe på å spise salt og drikke enorme mengder vann for å ikke gå i bakken. Hele kroppen min verker og protesterer mot å gå noe mer. Den nådde grensen sin i dag. Men hele hodet mitt sier JA DETTE SKAL JEG KLARE UANSETT. Så da er det ingen rom for å gi opp ^^ må si det var spesielt å gråte av både smerte og glede samtidig på bursdagen sin. Et rent følelsesmessig berg og dalbane. Innbyggerne her er dog fantastiske. Nijmegen i et nøtteskall. Takk som spør. Håper du har en fantastisk sommer uten smerte og tårer! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Har hun lagt på seg? Hun begynte på ppiller da etter jul, bah hahah Endret 17. juli 2014 av Lami Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Har grått en del mens jeg har gått. Spesielt mye idag da jeg kom i mål(gledestårer). I morgen er siste dag og lengste etappe. Det er meldt 31 grader i skyggen så må passe på å spise salt og drikke enorme mengder vann for å ikke gå i bakken. Hele kroppen min verker og protesterer mot å gå noe mer. Den nådde grensen sin i dag. Men hele hodet mitt sier JA DETTE SKAL JEG KLARE UANSETT. Så da er det ingen rom for å gi opp ^^ må si det var spesielt å gråte av både smerte og glede samtidig på bursdagen sin. Et rent følelsesmessig berg og dalbane. Innbyggerne her er dog fantastiske. Nijmegen i et nøtteskall. Takk som spør. Håper du har en fantastisk sommer uten smerte og tårer! Jeg kjenner følelsen. Og følelsen når man omsider har gjennomført (ikke nødvendigvis Nijmegen-marsjen i mitt tilfelle). Finnes knapt noe som er bedre, og du har bare en dag igjen til den! Smerten kommer nok senere her, når jeg tar ferie og legger ut på tur. EDIT: Og: GRATULERER MED DAGEN! Endret 17. juli 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 # den#følelse når kanskje Mastodon-konsert imorgen med 2ore. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir du å se på Ricks imorgen, darkness?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir du å se på Ricks imorgen, darkness?? Har dratt hjem, du kom til Oslo Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Overtrøtt og sliten, jeg knakk sammen i latter (nesten). Hvor mange ganger har jeg ikke selv følt for å gjøre akkurat slik som dama gjorde her, i enkelte situasjoner: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg