The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er nok utrolig forurensende ja, men jeg tenkte mest på selve brannen... den er eksplosjonsartet... i alle fall de gamle. Skulle rydde en hytte for noen år siden, og satte derfor fyr på en stack med madrasser... flammen var sikkert 15 m høy... Nå er jeg pyroman da, så det gjorde ikke noe, men mange er jo redd for flammer. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor er seng så forferdelig? Gikk fra rammemadrass til sengs med latexmadrass for ish halvannet år siden. Går nok ikke tilbake til rammemadrass igjen. Liker ikke kantene... hm latexmadrass? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Nå er jeg pyroman da, så det gjorde ikke noe, men mange er jo redd for flammer. Det er svært morsomt å se ting brenne opp. Var med å sette fyr på et vepsebol en gang, som var innestengt i en søppelsekk og neddynka i bensin. Noe sadistisk kanskje, men disse krypa hadde plaga oss en hel sommer uten at vi fant bolet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Skal opp om 1 t 15 min og har kun klart å få 2 t søvn på øya! Nijmegen-marsjen here I come x'D Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det er svært morsomt å se ting brenne opp. Agreed. Det er den første hobbyen mennesket fikk. Brenne. Insekt er vel ikke de verste dyra å sette fyr på... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Skal opp om 1 t 15 min og har kun klart å få 2 t søvn på øya! Nijmegen-marsjen here I come x'D Break a leg (ikke bokstavelig talt) Insekt er vel ikke de verste dyra å sette fyr på... Nja, men du vet vepser.. Endret 14. juli 2014 av Skjeggape Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Takk takk :-D dere får ha en god sommer så lenge! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har ikke noe imot veps, igrunn. De holder seg som regel for seg selv. Bortsett fra den gangen jeg ved et uhell kjørte ryddesaga inn i et jordvepsbol. Det som er mest plagsomt er klegg. Det ligger jo i navnet. De biter, og de må bite, fordi det er deres levebrød. Vepsen lever av blomster. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Kan ikke fordra veps, selv om de i grunn er passiv-aggressive. De har en tendens blant annet å bygge bol på upassende steder, som innunder treverket på verandaen min (jeg bor i 2. etasje). Kunne ikke bruke den verandaen den sommeren for 2-3 år sida. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vet om en som kaller en madrass for "sædsvamp". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 En fyr spør om jeg vil komme på "overnattingsbesøk" nå Yey og ney???? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Er det noen som sender mails til Baron Ribsskog og utgir seg for å være slekt? http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/07/jeg-sendte-en-e-post-til-dagny-holmsen.html Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Den følelse når være en av de få personene i verden som har et eksemplar av Baron Ribsskogs bok JENNY SKAVLAN I FINLAND. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Denne? https://twitter.com/johncons/status/179393394538332162/photo/1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) En fyr spør om jeg vil komme på "overnattingsbesøk" nå Yey og ney???? Hadde det vært kvinnfolk som hadde spurt meg hadde jeg glatt sagt ja. Ta noen cider på styrten og dra bort for hams skyld. Store spørsmålet er hvordan man skal behandle folk som ikke vil sove som nesten er drita. Endret 15. juli 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 En fyr spør om jeg vil komme på "overnattingsbesøk" nå Yey og ney???? Hadde det vært kvinnfolk som hadde spurt meg hadde jeg glatt sagt ja. Ta noen cider på styrten og dra bort for hams skyld. Store spørsmålet er hvordan man skal behandle folk som ikke vil sove som nesten er drita. har egnetlig veldig lyst han er faktisk deilig for en gangs skyld meeeen han er gift Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 En fyr spør om jeg vil komme på "overnattingsbesøk" nå Yey og ney???? Hadde det vært kvinnfolk som hadde spurt meg hadde jeg glatt sagt ja. Ta noen cider på styrten og dra bort for hams skyld. Store spørsmålet er hvordan man skal behandle folk som ikke vil sove som nesten er drita. har egnetlig veldig lyst han er faktisk deilig for en gangs skyldmeeeen han er gift og du er 18?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 En fyr spør om jeg vil komme på "overnattingsbesøk" nå Yey og ney???? Hadde det vært kvinnfolk som hadde spurt meg hadde jeg glatt sagt ja. Ta noen cider på styrten og dra bort for hams skyld. Store spørsmålet er hvordan man skal behandle folk som ikke vil sove som nesten er drita. har egnetlig veldig lyst han er faktisk deilig for en gangs skyldmeeeen han er gift Da hadde jeg styrt unna. Ikke for andres del, men for din egen. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hah awesome, jeg skulle ha gått til innkjøp av ny madrass for leeeenge sida. Heiv ut den gamle, inn med ny madrass. Å skifte på senga har aldri vært enklere og mer morsomt enn nå. Ingen katt & mus lek med skrukkete sengetrekk eller bue og bøy i madrassen lenger. (Litt merkelig i grunn, samme sengetrekk og samme størrelse på ny og gammel madrass, enda en helt annen verden..) Og det beste, den ser svært innbydende ut. Første natta med ny madrass, og jeg sovna etter alle 3 vekkingene (1x 06:50, 2x 09:15), og sov helt til rundt 10:37'ish.. flaks jeg våkna da og ikke sov videre, skal på jobb nå 11:30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg