Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Avhengig av sjokolade og hay day 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vært ute og spist biff på restaurant. Er så mett at jeg er småkvalm. Finnes det restauranter i Norge som serverer nok biff til at man blir mett ?Ja. Flere. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Alle restauranter som serverer biff gjør jo det om man bare betaler for det, men det blir som regel himla dyrt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Fikk retursaken godkjent, og sendte det inn til Komplett nå i sta. Enig i at de pleier være greie på retur, har en laptop jeg måtte sende inn til de et par, tre ganger. Kjipe er at jeg regner med å ikke få tilbakesendt et nytt kort før om et par uker, og da er det for sent. Jeg pleier ta ei uke hver ferie aleine med bikkja, og det var den uka jeg kjøpte skjermkortet til. Tviler på at jeg rekker få det tilbake innen neste mandag. Pengene er jeg forsåvidt ikke interessert i, så lenge jeg får et tilsvarende kort. Den modellen har en god del mer hester enn gamlekortet som sitter i pcen nå. Kan du ikke be om å få refundert summen kortet kostet, og bestille det samme kortet fra en annen nettbutikk nå? Etter hva jeg vet kan de gi deg pengene... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Endelig var mandagsjobbingen over, jeg føler meg litt lettere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vært ute og spist biff på restaurant. Er så mett at jeg er småkvalm. I know the feeling. Forspiste meg på kylling blt sandwich tidligere i dag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Blir alltid småkvalm når jeg er mett Endret 14. juli 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Dette var en kjedelig dag.... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Dette var en kjedelig dag.... Agreed... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Dette var en kjedelig dag.... Second that. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Evnen til å holde ut eller akseptere kjedsomhet er noe man kan ha for mye eller for lite av. Hm. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hah awesome, jeg skulle ha gått til innkjøp av ny madrass for leeeenge sida. Heiv ut den gamle, inn med ny madrass. Å skifte på senga har aldri vært enklere og mer morsomt enn nå. Ingen katt & mus lek med skrukkete sengetrekk eller bue og bøy i madrassen lenger. (Litt merkelig i grunn, samme sengetrekk og samme størrelse på ny og gammel madrass, enda en helt annen verden..) Og det beste, den ser svært innbydende ut. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vet om en som kaller en madrass for "sædsvamp". Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hah awesome, jeg skulle ha gått til innkjøp av ny madrass for leeeenge sida. Heiv ut den gamle, inn med ny madrass. Å skifte på senga har aldri vært enklere og mer morsomt enn nå. Ingen katt & mus lek med skrukkete sengetrekk eller bue og bøy i madrassen lenger. (Litt merkelig i grunn, samme sengetrekk og samme størrelse på ny og gammel madrass, enda en helt annen verden..) Og det beste, den ser svært innbydende ut. Du kan jo bare belage deg på ordnings i helgen. "Vil du se den nye madrassen min?" !! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Vet om en som kaller en madrass for "sædsvamp". Min kunne jeg ha kalt for "svettesvamp". "Vil du se den nye madrassen min?" !! Bare se? Nei, denne skulle jeg likt å invitert noen til å prøve sammen med meg. Endret 14. juli 2014 av Skjeggape Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Selges fortsatt madrasser? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det jeg dro med meg hjem var hvertfall noe som kan minne om en madrass. Med trekk. Så, overmadrass egentlig. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Så de hadde på ikea.no ja. Både springfjær og noe som virket til å være skumgummi. Jeg har rammemadrass, og kunne ikke tenke meg å sove i en seng igjen. Når jeg er borte og det er seng er det bare terror! Men ja... noen som har prøvd å brenne skumgummimadrasser før? Herregud, det er farlig. Don't try that at home. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Er nok av giftstoffer som kommer ut i lufta av skumgummi ja, fy. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor er seng så forferdelig? Gikk fra rammemadrass til sengs med latexmadrass for ish halvannet år siden. Går nok ikke tilbake til rammemadrass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg