Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett er etter min erfaring veldig greie å ha med å gjøre mtp. retursaker... enten det er angrefrist eller reklamasjon...

 

[edit]

 

Du kan reklamere det ødelagte og få penga tilbake.

Fikk retursaken godkjent, og sendte det inn til Komplett nå i sta. Enig i at de pleier være greie på retur, har en laptop jeg måtte sende inn til de et par, tre ganger. Kjipe er at jeg regner med å ikke få tilbakesendt et nytt kort før om et par uker, og da er det for sent. Jeg pleier ta ei uke hver ferie aleine med bikkja, og det var den uka jeg kjøpte skjermkortet til. Tviler på at jeg rekker få det tilbake innen neste mandag.

 

Pengene er jeg forsåvidt ikke interessert i, så lenge jeg får et tilsvarende kort. Den modellen har en god del mer hester enn gamlekortet som sitter i pcen nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...