Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

e: Jeg har ikke denne tråden i mine innlegg, hvordan kan jeg få den tilbake? Tror det er fordi jeg x-et den vekk for en stund siden.

 

2. Adminstrer ignorerte

 

 

Hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar

 

^

Awwi

 

Fuck, ass... la meg tidlig i går for å stå tidlig opp, men våkna jo midt på natten og ødela alt :(

Metro var ubrukelig :(

 

Metro passer perfekt hvis du er interessert i å sprenge ut trommehinnene dine. Som student er Tidi en grei nok plass. Uansett så begynner jeg å bli rimelig lei av å gå ut på byen i Bergen.

Lenke til kommentar

 

 

 

^

Awwi

 

Fuck, ass... la meg tidlig i går for å stå tidlig opp, men våkna jo midt på natten og ødela alt :(

Metro var ubrukelig :(

Metro passer perfekt hvis du er interessert i å sprenge ut trommehinnene dine. Som student er Tidi en grei nok plass. Uansett så begynner jeg å bli rimelig lei av å gå ut på byen i Bergen.

Jeg er for gammel for det stedet.

Lenke til kommentar

 

 

What have I done....

Jeg går i sølibat. Punktum.

Ja, hva har du gjort? Den der kom litt plutselig...

Kan si det sånn at jeg er ekspert på å komme meg inn i kleine situasjoner, men mindre flink til å komme meg ut av dem.

 

Livet mitt er som en evig lang hotell Cæsar episode om dagen.

 

Akkurat nå inneholder casten:

Eksmann (Vi bor forøvrig sammen fremdeles pga huset ikke er solgt enda.)

Eksmanns nye "venninne"

Eks-ff som jeg ikke er på talefot med

Tinder - guttunge som jeg prøver å unngå

Kompis

Tinder - bekjentskap som jeg ikke har møtt enda

Meg

 

Jeg er midt i en ukomfortabel sandwich mellom tinderguttungen som ville holde meg i hånden på vei til toget etter at han ikke fikk den opp og jeg dro hjem, og kompisen min som sender meg kyssesmileys etter en mindre gjennomtenkt kveld for et par dager tilbake.

 

I want out!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

hva er greia med den brazilgreia på snapchat??

 

Synes det er en kul greie for å promotere finalen idag. Den kommer til å bli sjukt spennende!

 

men kan hvem som helst som er der "legge inn" bilder? likte spess skilpadda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...