Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg stirret på en fyr idag så så han plutselig på meg så trodde jeg vi fikk øyekontakt men så kom jeg på at jeg hadde på meg solbriller så han så ikke hvor jeg så SCORE

(følte det ble litt mange så her:S)

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trekkspillterrorister, ambulanse, kvinnfolk i for korte kjoler og folk som spyr.

Downtown Bergen på lørdagskvelden er så utrolig innbydende

w00t, kunne sagt hei :p

 

Kan konkludere med at jeg er altfor gammel for metro... var bare smågutter der.

 

I tillegg fant jeg ganske fort ut at det å gå ut sammen med en kompis ikke er spesielt fruktbart hvis jeg vil ha meg noe.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg må flytte til en annen by og få meg litt flere venner. Eeer så kjedelig å ikke ha en drit å finne på hver kveld fordi jeg ikke har noen å henge med. De eneste er foreldrene mine. Og dit drar jeg ikke flere ganger etter gårsdagens hendelse. Fy faen. Ikke at det er så kjekt å besøke dem i utgangspunktet da.

Lenke til kommentar

Var på grilling i går til broren min, eller "brorsan" som vi sier i barteland. Det gikk selvsagt i trailerlass med kjøtt, maiskolber, salat og hva det nå ikke var.

Uansett, jeg sitter og bryner kjeften på ei diger flintsteik med tilbehør, da jeg kjenner at blæra har lyst til å tømmes. Siden jeg kommer til å sitte og tygge på en munnfull med mat ei stund, går jeg likegodt på dass mens jeg tygger i vei.

Så står jeg ved skåla og "lar vannet gå", da jeg kjenner min kjære pollenallergi sette i gang i full satan i nasen min. Jeg må nyse, og alle med pollenallergi vet at disse nysene ikke er av den rolige kontrollerte typen. I løpet av et millisekund har jeg nyst omtrent en munnfull flintsteik ut over skåla til min bror.

Du aner virkelig ikke for et trøstesløst syn denne dassen ble til. Det så ut som noen hadde spydd av full kraft fra to meters avstand ut over hele greia. Halvtygde matrester oppetter dasslokket, veggen, gulvet, overalt!

Med påfølgende ukontrollert latter var det bare å tørke opp det jeg kunne med dasspapir. Jeg stod sikkert i et kvarter og tørka opp grillrester, mens jeg lo så tårene trillet.

 

Det neste som skjer, er vel slikt man kanskje ikke forteller om, men jeg er uansett så godt i gang.

Jeg må nyse igjen, denne gang uten en hel grilltallerken i kjeften, så jeg nyser igjen. Det jeg ikke var klar over var at jeg hadde en relativt stor luftmengde i endetarmen som ville ut samtidig. Igjen, dette er forbannet kraftige nys, så jeg tar ukontrollert i som bare faen.

Resultatet er at jeg nyser og fiser kjempehardt! Jeg trodde fanden meg at hele ræva revna på langs oppgjennom ryggtavla. Og den lyden. Herregud for et drønn. Igjen står jeg og ler, og lurer på hva i all verden dette ble for et dassbesøk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hahaha! Fikk meg en god latter. Det der er jo rent komediegull. :rofl:

 

Men for den stakkars broren din sin skyld, håper jeg du klarte å tørke opp det meste av sølet. :p

Jeg fikk tørket opp det meste ja tror jeg. Det er litt mørkt på doen til broren min, så det er nok en god mulighet for at det ligger igjen noe "småtteri".

CSI bør i hvert fall ikke komme med den der UV-lykta si, for da blir vel dassen lyst opp som en annen stjernehimmel.

Lenke til kommentar

Lærte i går at jeg aldri skal ta med småen inn til tatovøren igjen. Skulle innom å bestille time og hun var med.

 

Etter tidenes kleineste klem (tror jeg var litt ivrig og tatovøren er litt vel fin) så skulle jeg da bare presenter småen for han. Han sa hei og strøk henne på kinnet (hun er 4 år) jeg avtalte ny time sa hade og skulle ta småen i hånden å gå. Hun satte i det hylet og lagde ett HELVETTES leven mens hun skrek "eg vil isse mamma, eg vil isse!!" Fikk ikke en gang løftet henne for da begynte hun å sparke og å slå meg.

 

Stakkarsen trodde hun skulle i stolen :(

Lenke til kommentar

Var på contra først, men det var for lounge-musikk for min smak, så vi stakk på metro. Traff noen hyggelige jenter der da, men dårlig med mannfolk. Bare masse guttunger der. Vi fikk for oss at vi skulle prøve Taket, men det var stengt. Ingen av oss hadde peiling på hvor det var lurt å dra. Endte opp på zachen sammen med masse skanks og dårlig musikk. Han ene jeg var ute sammen med rakk å kjøpe en øl før de slo på lyset tre min etterpå. Tåpelig opplegg å selge alkohol så tett opp mot stengetid.

 

Nådde et nytt bunnpunkt i livet mitt med andre ord. Det er helt utrolig hvor langt ned det er. Akkurat når jeg tror jeg har nådd bunnen så finner jeg et nivå til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...