Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

True dat. Jeg tar så og si aldri buss. Jeg forholder meg kun til tog, og sånn utenom når jeg skal til Oslo så kjører jeg bil.

 

En ekling som glodde på ræven min minst 20 ganger i løpet av de 5 min jeg stod på busstoppet. Han var ikke engang oppegående nok til å prøve å skjule at det var det han gjorde engang.

Lenke til kommentar

True dat. Jeg tar så og si aldri buss. Jeg forholder meg kun til tog, og sånn utenom når jeg skal til Oslo så kjører jeg bil.

 

En ekling som glodde på ræven min minst 20 ganger i løpet av de 5 min jeg stod på busstoppet. Han var ikke engang oppegående nok til å prøve å skjule at det var det han gjorde engang.

Hahah! Woops... var nok meg.

Lenke til kommentar

 

True dat. Jeg tar så og si aldri buss. Jeg forholder meg kun til tog, og sånn utenom når jeg skal til Oslo så kjører jeg bil.

 

En ekling som glodde på ræven min minst 20 ganger i løpet av de 5 min jeg stod på busstoppet. Han var ikke engang oppegående nok til å prøve å skjule at det var det han gjorde engang.

Hahah! Woops... var nok meg.

Han var for gammel og for retard.

Lenke til kommentar

En ekling som glodde på ræven min minst 20 ganger i løpet av de 5 min jeg stod på busstoppet. Han var ikke engang oppegående nok til å prøve å skjule at det var det han gjorde engang.

 

Hvordan vet du at han gjorde det hvis du ikke snudde deg og så like mye på han? Bare lurer litt (med tanke på vinklingen og sånn).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Fordi jeg har sidesyn. Han snudde på hodet og stirret åpenlyst på bakenden min.

Hva er galt med det?

 

jeg personlig synes det er ubehagelig og kleint om noen stirrer på meg

greit nok å se llitt men stirring helt åpenlyst det takler jeg ikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...