Skjeggape Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Synes faktisk det er brukandes temperatur til å sitte inne nå uten å svette ut et helt badekar. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 *grille ryggen* Hvor hvor hvor hvor??? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 *grille ryggen*Hvor hvor hvor hvor??? Nordvik. Contra i kveld ^^ Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ja, du kjører upperclass ser jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Alene på solastranden partyy Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Er visst ikkje meininga at det skal skje noko moro dei dagane eg har fri denne sommaren. Alt som er moro skjer derimot når eg arbeider, som eg ofte gjer. Kunne like gjerne ha vore snøstorm i staden for hetebølge. Pyton er denne sommaren uansett. Begynner på jobb kl. 12 i morgon og har heile kvelden til disposisjon, så då passa det fint at avtale om øl i sola for andre kveld på rad vart nedprioritert til fordel for lan og wow. Blir rasande. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Lan er rett og slett noe som ikke fungerer for min del lengre. Greiere å bare spille og kommunisere via Skype og heller finne på noe annet når man treffes. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Kan sette meg med ein kompis og mimre litt med diablo 2 på kvar vår laptop om det regnar ein kveld, men lan er eg altfor gamal til. Eg er ikkje ein 17åring med dårleg hår lenger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg kjørte lan for en måned siden eller noe, og jeg er 28 skulle gjerne ha sagt at man aldri ble for gammel for lan, men etter en helg med sammenhengende diablo 3 og søplemat så var jeg helt ødelagt etterpå Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg begynner å bli solbrent t t t t t t t t. Prøver for harde livet her å gjevne ut t-skjorte skillet. Æsj. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Noe noia nå ass. En random person jeg aldri har hørt om ringte meg akkurat og skulle ha tak i pappa, for han hadde visst kreft, så han ringte for å høre hvordan det gikk med han. (nummeret mitt står på han) Trodde bare han ringte feil, men da han visste mellomnavnet til faren min også blir jeg litt redd, veldig spesielt mellomnavn såvidt jeg vet kun min far og en av brødrene mine har. Ikke måten jeg har lyst til å høre at faren min har kreft ihvertfall. F.eks. er denne noe som kunne funket? http://ac-rc.net/catalog/product_info.php?products_id=83 Endret 12. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Sand over alt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Sand over alt Skal du "strande" i morgen også? Jeg trenger noe å gjøre på. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Alene på solastranden partyyAlene på den store stranden??Wuut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Haha ja var alene på solastranden Var der fordi jeg kjørte noen til stavanger så orket jeg ikke kjøre hjem med en gang Men nei skal ikke strande imorgen, isllefall ikke der Ps man emvet man er en ulykkesfugl når fergeb gårnpr jeg kommer og det er en time til neste.... Ps det vR jo mange andre folk der, men jeg lå der for meg selc altsp Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Du fikk visst dysleksi midt i innlegget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hahah skriver med mobil og har sola i trynet ha meg unnskyldt!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Noen som klare tolke hva som står her? Ama..???? Edit: Løst. Endret 12. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Faen, jeg hater kollektivtransport i bygdenorge. Buss en gang i timen, fuck me. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Faen, jeg hater kollektivtransport i bygdenorge. Buss en gang i timen, fuck me. En gang i timen? Da er du bortskjemt. Her snakker vi to ganger om dagen. Ingen på lørdager. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg