Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Off to Bergen.

Jeg tenkte meg en tur til Bergen til neste uke. Blir artig, aldri vært i Bergen før. Må prøve å runde opp de få kjenningene jeg har oppi der til et minitreff av et eller annet slag.

Tenker du folk herfra? Lenge siden jeg har vært på hw.no-treff.

 

Alle jeg kjenner i Bergen er fra forumet, så jepps!

Lenke til kommentar

min endeløse Svalbard tur nærmer seg enden. Vi kunne ikke lande i natt pga tåke, dro ned til Tromsø for å fulle bensin, men der var det helt stengt så vi måtte tilbake ti Oslo. var der 6 i morges. fikk hotell, inn dit og sove i 4 timer før neste fly, men det var badstu på rommet så jeg bare svetta isteden..nå er det 1t igjen til vi er på Svalbard..på nytt. Og piloten sa det kunne være dårlig vær fortsatt..sukk. 15 timer totalt og vi har vært 2 ganger i Oslo allerede.

Hva skal du på Svalbard? :whistle:

Lenke til kommentar

30 grader ute, jeg går hjem i relativt raskt tempo, og hver gang jeg stopper for å puste ut, kommer det masse veps, noe som gjør meg nervøs så jeg går på igjen. Vepsene følger etter, så jeg må gå hurtigere. De siste hundre metrene går jeg med øynene igjen fordi svetten siler, jeg er tilnærmet blind, men kan heldigvis de siste metrene godt, så jeg kommer meg til inngangsdøra. Låser opp, går inn, og taster koden på alarmen. Nope. Igjen. Nope. Igjen. Nope. Prøver mange forskjellige, mer og mer febrilsk, og så begynner det å ule. Jeg går for å finne en telefon, krasjer i en skapdør av glass (fortsatt med øynene igjen mind you), den faller halvveis av, så jeg må stå og holde på den mens telefonen ringer og jeg aldri får tatt den. Så ringer mobilen min som ligger igjen i gangen, får ikke tatt den, det kommer melding, får ikke gjort noe med det, og jeg står der og bannes som faen. Blind, sint, sliten og frustrert og veldig, veldig rådvill. Heldigvis kom pappa hjem, han hadde hørt ulinga og banninga mi langt borti gata og kom springende inn døra, slo av alarmen og så meg stå der; gjennomvåt av svette, bannende, holdende på en skapdør av glass som når som helst kunne falle i gulvet.

Gikk heldigvis bra, men ifg. vaktselskapet ser jeg ut som en suspekt guttunge, og de var på vei til å sende en bil.

Lenke til kommentar

Latterlig sent hjemme, kjørte til hytta i natt, sovna ikke før sånn kl. 5 om morran og klarte selvfølgelig ikke å komme meg opp i 11 tiden, men måtte jo sove til nesten to.

Tømte bilen og så brukte jeg 3.5 t ned igjen.

Sykt mye deiligre å kjøre lengre distanser på en fin sommernatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...