Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Kom på noe mer jeg må klage på over tinder: folk som har bilde av seg selv og et barn???? Liksom hallo er det din unge eller er du barnepike eller hvem er den ungen

Og leter du etter en stemor til ungen eller prøver du rett og slett å gå et ligg med bilde av ungen din(??) på?? Holy så mange spesielle folk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom på noe mer jeg må klage på over tinder: folk som har bilde av seg selv og et barn???? Liksom hallo er det din unge eller er du barnepike eller hvem er den ungen

Og leter du etter en stemor til ungen eller prøver du rett og slett å gå et ligg med bilde av ungen din(??) på?? Holy så mange spesielle folk

Blir ikke jenter tiltrukket av menn som tar vare på barna sine da ?

Lenke til kommentar

Ikke de som ikke har noen interesse av barn, og det er en del av de også. :p


 


Ååh. Nå blir denne bergenseren våt i truso.

Jeg tenkte egentlig på varmen, men det er vel like varmt i hele kongeriket.. :(

 

 

Ja, her i trønderland er det styggvarmt. Hadde ikke overlevd hjemme uten AC, og ute er det nesten ulevelig for en person som trives best i temperaturer mellom 15 og 20 grader. Inne og ute.


 


Ååh. Nå blir denne bergenseren våt i truso.

Jeg tenkte egentlig på varmen, men det er vel like varmt i hele kongeriket.. :(

 

 

Ja, her i trønderland er det styggvarmt. Hadde ikke overlevd hjemme uten AC, og ute er det nesten ulevelig for en person som trives best i temperaturer mellom 15 og 20 grader. Inne og ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Kom på noe mer jeg må klage på over tinder: folk som har bilde av seg selv og et barn???? Liksom hallo er det din unge eller er du barnepike eller hvem er den ungen

Og leter du etter en stemor til ungen eller prøver du rett og slett å gå et ligg med bilde av ungen din(??) på?? Holy så mange spesielle folk

 

Blir ikke jenter tiltrukket av menn som tar vare på barna sine da ?
Blir egentlig mer triltrukker av de som ikke har barn i det hele tatt

Men joda barn er søte de men ja

Lenke til kommentar

 

4-5 timers ferietur til Oslo i dag. Sommerferie fuck yes!

 

Fint med ferie til Oslo. Det skal jeg også om noen uker. Og så over grensa til Sverige og handle litt. Det er fint.

 

 

Ja, det var no heilt prima. Skulle eigentleg berre bort og ta over den nye residensen, og måtte la årets avstandsmessig lengste ferietur berre bli ein dagstur pga jobb. Men fikk møtt på sjølvaste kompisen Marius, og han fyller jo år i dag. Og fikk kjøpt ny gitarkabel tjoooohooo!!

Lenke til kommentar

 

Bergen anbefales ikke. Svalbard anbefales.

 

Hysj på deg. Jeg var nettopp i Bergen for tredje gang på 28 år, og jeg kan trygt si at Bergen anbefales. Mye bedre enn Trondhjem og andre trønderske byer på alle mulige måter.

 

 

 

hehe ja lurker litt på forumet fra tid til annen , men blir ikke så mye posting lenger

 

 

Flott å se deg poste her nå da. På tide å bli mer aktiv imho. ;)

 

tja vi får se , blir mest svaring på ubesvarte tråder for tiden :p

Lenke til kommentar

Kom på noe mer jeg må klage på over tinder: folk som har bilde av seg selv og et barn???? Liksom hallo er det din unge eller er du barnepike eller hvem er den ungen

Og leter du etter en stemor til ungen eller prøver du rett og slett å gå et ligg med bilde av ungen din(??) på?? Holy så mange spesielle folk

Helt enig. Grunnen til at de har bilde av ungene sine er trolig fordi de tror det skal dra damer fordi de liksom er så myke menn. Det er det dummeste jeg ser. Barn har ingenting på tinder å gjøre. Hold ungene utenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Kom på noe mer jeg må klage på over tinder: folk som har bilde av seg selv og et barn???? Liksom hallo er det din unge eller er du barnepike eller hvem er den ungen

Og leter du etter en stemor til ungen eller prøver du rett og slett å gå et ligg med bilde av ungen din(??) på?? Holy så mange spesielle folk

Helt enig. Grunnen til at de har bilde av ungene sine er trolig fordi de tror det skal dra damer fordi de liksom er så myke menn. Det er det dummeste jeg ser. Barn har ingenting på tinder å gjøre. Hold ungene utenfor.

 

Enig!!

tinder og unger passer ikke sammen at all

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...