Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg reagerer mer på at noen i det hele tatt reagere, jeg, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Og jeg presenterer: Spøken som ble tatt for seriøst Endret 1. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eller hva med statkraft? Lo kraftig da jeg hørte det på radioen da han ene fyren som ble intervjuet sa til slutt "ikke bare oljenasjon, men nå også stjernenasjon" ha-ha-ha-ha. Vet noen hvor man finner lydklippet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå er ikke NRJ akkurat kanalen for de mest intelligente lytterne heller. Britney, Kanye West og "Too late to apologize" på tung rotasjon hele døgnet, og prateverter som har faste konkurranser som "Gjett hva Krister har i munnen". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 überGoliath reagerte vel litt kraftig på den? x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå er ikke NRJ akkurat kanalen for de mest intelligente lytterne heller. Britney, Kanye West og "Too late to apologize" på tung rotasjon hele døgnet, og prateverter som har faste konkurranser som "Gjett hva Krister har i munnen". Det er jo en fin sang da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Drit og dra, jeg hater den låten intenst etter å ha hørt den 10 ganger daglig på radio på jobb. SKrur man av, skrur noen på igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) überGoliath reagerte vel litt kraftig på den? x) Han la ikke merke til datoen i nattens mulm og mørke hvertfall. La meg sitere Fredrik på msn: "BAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!" Endret 1. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I said it's too late to appologiiize. It's too laaate! ...Det er det av lyricsen jeg kan. Og jeg tror ikke jeg trenger mer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I said it's too late to appologiiize. It's too laaate!...Det er det av lyricsen jeg kan. Og jeg tror ikke jeg trenger mer. åh nei! ikke det! BARE IIKKE DEET! Tortur! tortur er det! TORTUR HØRER DU!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror ikke jeg har hørt den sangen Er jeg ikke kul da eller :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror ikke jeg har hørt den sangen Er jeg ikke kul da eller :O Lurer på om vi har gått glipp av noe jeg. Kanskje den er like "bra" som Relax. Take it eeeeeeeeeeeeasy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lars, den er jo faktisk bra da. I motsetning til påskesjokoladen jeg nettopp åt. Tror det er appelsinskall i den. Kjennes sånn ut når jeg prøver å tygge Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Apologize er en fin sang jo Har hørt på den siden albummet kom ut, fremdeles ikke lei. Og jeg har tuttifrutti is :D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke fornærme Mika, din rasstapp! And in other news. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror ikke jeg har hørt den sangen Er jeg ikke kul da eller :O Er nesten umulig og ikke ha hørt den. Du er heldig som ikke har det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tror ikke jeg har hørt den sangen Er jeg ikke kul da eller :O Er nesten umulig og ikke ha hørt den. Du er heldig som ikke har det Mulig jeg har hørt den på radioen hvis den tilfeldig har stått på på kjøkkenet, men jeg kommer ikke på i hodet hvordan sangen er. Har hørt på Måneskinnssonataen 19 ganger nå. Går ALDRI lei! Det er musikk det! Endret 1. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og jeg presenterer: Spøken som ble tatt for seriøst hva sto det før de kom in og redigerte innlegget? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror ikke jeg har hørt den sangen Er jeg ikke kul da eller :O Fortsatt nei. Oj satan, druer og plummer gir artig mage Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 This is http://tinyurl.com/2hnylk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg