Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboenka driver å prøver seg med visse mellomrom, men hun er ikke min type. Dessuten har jeg hverken tid eller anledning. Lurer på hvordan jeg kan få henne til å skjønne at det er nytteløst. Ere litt plagsomt, fordi noen ganger kommer hun lydløst smygende uten at jeg merker det. Pleier ha et eller annet i handa hun sier jeg kan få.

Lenke til kommentar

Naboenka driver å prøver seg med visse mellomrom, men hun er ikke min type. Dessuten har jeg hverken tid eller anledning. Lurer på hvordan jeg kan få henne til å skjønne at det er nytteløst. Ere litt plagsomt, fordi noen ganger kommer hun lydløst smygende uten at jeg merker det. Pleier ha et eller annet i handa hun sier jeg kan få.

Trist at verden har blitt et sted hvor gode handlinger beregnes som flørting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

min endeløse Svalbard tur nærmer seg enden. Vi kunne ikke lande i natt pga tåke, dro ned til Tromsø for å fulle bensin, men der var det helt stengt så vi måtte tilbake ti Oslo. var der 6 i morges. fikk hotell, inn dit og sove i 4 timer før neste fly, men det var badstu på rommet så jeg bare svetta isteden..nå er det 1t igjen til vi er på Svalbard..på nytt. Og piloten sa det kunne være dårlig vær fortsatt..sukk. 15 timer totalt og vi har vært 2 ganger i Oslo allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vet ikke hvordan man leker med hunder utenom pinne:S tror ikke de er så hipp på det heller. Sitter ute med de nå ene er påfanget den andre rydder i matskåla(wtf???)

Kan ikke ta fe med meg inn for har katter som de hater

Lenke til kommentar

Bergen anbefales ikke. Svalbard anbefales.

 

Hysj på deg. Jeg var nettopp i Bergen for tredje gang på 28 år, og jeg kan trygt si at Bergen anbefales. Mye bedre enn Trondhjem og andre trønderske byer på alle mulige måter.

 

 

 

hehe ja lurker litt på forumet fra tid til annen , men blir ikke så mye posting lenger

 

 

Flott å se deg poste her nå da. På tide å bli mer aktiv imho. ;)

Lenke til kommentar

 

 

Bergen anbefales ikke. Svalbard anbefales.

 

Hysj på deg. Jeg var nettopp i Bergen for tredje gang på 28 år, og jeg kan trygt si at Bergen anbefales. Mye bedre enn Trondhjem og andre trønderske byer på alle mulige måter.

 

 

 

hehe ja lurker litt på forumet fra tid til annen , men blir ikke så mye posting lenger

 

Flott å se deg poste her nå da. På tide å bli mer aktiv imho. ;)

Ååh. Nå blir denne bergenseren våt i truso.

 

Jeg tenkte egentlig på varmen, men det er vel like varmt i hele kongeriket.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...