Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men sånn helt seriøst. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Jeg hadde vært litt lat med klesvasken så jeg stappet full to maskiner. Vasket nesten alle klærne jeg eier, og nå er alt ødelagt >_>

Det er kjipt, klarte en gang å ødelegge en hel maskin med hvite klær pga en uvasket burgunderfarget bukse snek seg med ilamme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men om man har god kjemi liksom

har ikke særlig lyst egentlig i tilfelle han bare er ute etter sex, men vil ikke skuffe heller

Beste måten å finne ut om han kun er ute etter sex er vel å ikke ha det?

Forklar at du ikke vil ha sex med han (hvis det blir et emne) fordi du vil se an først.

 

Og du skal ihvertfall ikke ha sex med noen fordi du er redd for å "skuffe de", du skal ha lyst til det selv.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

men om man har god kjemi liksom

har ikke særlig lyst egentlig i tilfelle han bare er ute etter sex, men vil ikke skuffe heller

Beste måten å finne ut om han kun er ute etter sex er vel å ikke ha det?

Forklar at du ikke vil ha sex med han (visst det blir et emne) fordi du vil se an først.

 

ja tenker jeg og

men vil ikke virke kjip heller liksom

Lenke til kommentar

 

 

 

men om man har god kjemi liksom

har ikke særlig lyst egentlig i tilfelle han bare er ute etter sex, men vil ikke skuffe heller

Beste måten å finne ut om han kun er ute etter sex er vel å ikke ha det?

Forklar at du ikke vil ha sex med han (visst det blir et emne) fordi du vil se an først.

ja tenker jeg og

men vil ikke virke kjip heller liksom

Er da vel ikke kjip fordi man ikke har sex første kvelden?

 

Eller har verden endret helt synet på slike ting de årene jeg var i et fast forhold?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

men om man har god kjemi liksom

har ikke særlig lyst egentlig i tilfelle han bare er ute etter sex, men vil ikke skuffe heller

Beste måten å finne ut om han kun er ute etter sex er vel å ikke ha det?

Forklar at du ikke vil ha sex med han (visst det blir et emne) fordi du vil se an først.

ja tenker jeg og

men vil ikke virke kjip heller liksom

Er da vel ikke kjip fordi man ikke har sex første kvelden?

 

Eller har verden endret helt synet på slike ting de årene jeg var i et fast forhold?

 

har på følelsen av at man er det i 2014

Lenke til kommentar

Er rart om det skulle stemme, som gutt har iallefall jeg ingen som helst forventninger om sex første kvelden, selv om kjemien er aldri så god.

 

Skal ikke påstå at jeg hadde sagt nei om ting klaffet, men jeg har ikke mindre lyst å møte ei jente jeg liker bare fordi vi ikke hadde sex første kvelden.

Lenke til kommentar

hallooo

er bare redd jeg ender som fuckfriend

Snakk med han om det blir "et emne" eller hvis du merker han begynner å prøve seg.

Som sagt kan det jo hende du vil selv også og da er det jo greit, men viktig på et eller annet tidspunkt å få klarhet hva begge legger i det.

 

Hvis han liker deg mer enn "fuckfriend" vil du uansett ikke støte han bort ved å ikke ha sex første kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

hallooo

er bare redd jeg ender som fuckfriend

Snakk med han om det blir "et emne" eller hvis du merker han begynner å prøve seg.

Som sagt kan det jo hende du vil selv også og da er det jo greit, men viktig på et eller annet tidspunkt å få klarhet hva begge legger i det.

 

Hvis han liker deg mer enn "fuckfriend" vil du uansett ikke støte han bort ved å ikke ha sex første kvelden.

 

hm oki takk for tips

Lenke til kommentar

 

jeg rotet litt rundt i ot baren ( leeeeeenge sidne sist) og lurer på om reglene har blitt snillere i det siste , var jo full pup og mus i både puppe tråden og rompe tråden , mener og huske at sånt var nei nei før i tia :p

 

Nei, se hvem som er tilbake i Søppel. :D

 

 

 

hehe ja lurker litt på forumet fra tid til annen , men blir ikke så mye posting lenger

Endret av Mato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...