Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Alle luker skalket, og varmepumpa på 18 grader. Fint som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with me Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with meHar håndjern, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with meHar håndjern, jeg.Come and get me plz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with meHar håndjern, jeg.Come and get me plzJeg tar med meg, eh, batongen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with meHar håndjern, jeg.Come and get me plzJeg tar med meg, eh, batongen min. Mitt største ønske er å bli lagt i håndjern av en sexy politi whos with meHar håndjern, jeg.Come and get me plzJeg tar med meg, eh, batongen min.Jeg måtte faktisk google batong, men oki vi har en deal Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vel, første voksenfuckup er et faktum. Hadde satt på to fulle vasker med klær, da de var ferdig slang jeg de sammen inn i tørketrommelen. Kommer tilbake 2 timer senere og finner ut at jeg hadde en penn i skjortelommen som har sprekt og sølt blekk på alle klærne. Svarte flekker på absolutt alt, jobb-skjorter, Stenström-skjorter, håndklær, sokker etc. Alt er ødelagt. Hvem har en skulder å gråte på? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Nei, men jeg kan godt le hånlig hvis du vil Endret 9. juli 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg joiner Bytex Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Kan komme med stor dose etterpåklokskap? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Vel, første voksenfuckup er et faktum. Hadde satt på to fulle vasker med klær, da de var ferdig slang jeg de sammen inn i tørketrommelen. Kommer tilbake 2 timer senere og finner ut at jeg hadde en penn i skjortelommen som har sprekt og sølt blekk på alle klærne. Svarte flekker på absolutt alt, jobb-skjorter, Stenström-skjorter, håndklær, sokker etc. Alt er ødelagt. Hvem har en skulder å gråte på? Du er bare dysfunctional... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Men sånn helt seriøst. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Jeg hadde vært litt lat med klesvasken så jeg stappet full to maskiner. Vasket nesten alle klærne jeg eier, og nå er alt ødelagt >_> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 C'est la vie. Hilsen en som plutselig hadde masse rosa klær en gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Men sånn helt seriøst. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine. Jeg hadde vært litt lat med klesvasken så jeg stappet full to maskiner. Vasket nesten alle klærne jeg eier, og nå er alt ødelagt >_> Føler med deg. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå viser det seg at en hvis kjæreste har hindret kompisen min med å henge med meg IGJEN! Forbanna kjerringer! Det er bare rot og kaos med dere!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 jeg rotet litt rundt i ot baren ( leeeeeenge sidne sist) og lurer på om reglene har blitt snillere i det siste , var jo full pup og mus i både puppe tråden og rompe tråden , mener og huske at sånt var nei nei før i tia Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå viser det seg at en hvis kjæreste har hindret kompisen min med å henge med meg IGJEN! Forbanna kjerringer! Det er bare rot og kaos med dere!!!!!!!! Why? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå viser det seg at en hvis kjæreste har hindret kompisen min med å henge med meg IGJEN! Forbanna kjerringer! Det er bare rot og kaos med dere!!!!!!!! Ser den. Har mistet en god kamerat på grunn av et gærent kvinnfolk... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 C'est la vie. Hilsen en som plutselig hadde masse rosa klær en gang. da kunne du brukt sjansen til å være metroseksuell hipster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 jeg rotet litt rundt i ot baren ( leeeeeenge sidne sist) og lurer på om reglene har blitt snillere i det siste , var jo full pup og mus i både puppe tråden og rompe tråden , mener og huske at sånt var nei nei før i tia Nei, se hvem som er tilbake i Søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg