Bytex Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jepp. DØDSTEIT. SERR LIZZM. Endret 9. juli 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Like teit som de som bruker 50000,- på å springe et maraton på nordpolen hver påske.Nei og nei, har de andre interesser enn deg. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Jepp, alle er teite. Og dumme. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja vi er vel alle teite og dumme. Jeg feks, har reist til et spesifikt sted i U s a fire ganger, bare fordi jeg ville høre en sang der den kom fra og kjenne lukta akkurat der. Tilbake igjen etter bare et 2 - 3 dager hver gang. Ikke få 1000 lapper som gikk hver gang. Vanvittig teit egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Hold dere hjemme er mitt råd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Herregud så varmt det er. Jeg er helt slått ut. Burde ha pakket, men orker ikke å løfte på ræven. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja denne dagen er voldsomt varm. Minst 30 grader ute, jeg dro for å kjøpe en burger isted, var som å gå på en vegg av varme når jeg gikk ut. Sitter med vifte på max retta mot PC-området, og merker bare en flau varm vind. Bleh...svetter på fingrene til og med. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg burde pelle meg ut i stedet for å gjemme meg inne. Er forresten så varmt at jeg nesten begynner å bli litt redd for at varmen kan ta knekken på all ølen som står og ettergjærer her. Skulle vel ha båret det ned til garasjen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor er tv2 sumo så jævlig dyrt!? Tenker tv2 fint kunne hatt det til 50kr/mnd og fortsatt tjent penger. 189 er jo helt vilt. Gi meg en knekk! Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Må dere klage over varmen? Jeg er på feire i Italia, og sitter her med 20° C, og regn og torden. Misunner dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg stikker til Svalbard om 2 timer, der er det bare 10 grader heldigvis Endret 9. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Heldige jævel. Jeg har en romtemperatur på 20 grader atm, jobber meg nedover mot 18 (og sannsynligvis ei skyhøy strømregning, men fuck it). Dette er temperaturen i resten av huset, samt i sola: Dette er i skyggen: Det er for varmt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 I wish. Da hadde jeg dratt nedover. Skal vi stikke inn i m idten, og løpe på et flyt mot amsterdrøm? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Hørte at dommedagsklokken (http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock) tikker nærmere midnatt i takt med varmen ute. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Denne hetebølgen som er over Norge nå tar snart knekken på meg! Om seks måneder kommer jeg sikkert til å klage over kulden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Når det blir over 30 grader er det for varmt. Er glad i sommeren, men foretrekker heller 20 grader og en liten bris. 31 grader og vindstille blir litt for klamt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Bullshit. Varmen er fantastisk. Gjør godt for både sjel og ledd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ja, du som er revmatiker klager vel ikke, mamma klager i alle fall ikke mtp. hva varmen gjør for leddene, og minstesøss liker det også, mens jeg som ikke hadde revmatisme likevel, klager på alle temperaturer over 18, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Varme er deilig så lenge man har en plass å bade Men føler meg ikke helt fresh etter turgåing med hunder i 30 grader Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har vært klam og jævlig siden jeg kom hjem fra jobb. På jobb var jeg ute i solsteiken. Svetten så jævlig fra pannen at jeg trodde det begynte å regne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg