Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hva er best å drikke for å slukke tørsten? Bortsett fra vann. e: Jeg har ikke denne tråden i mine innlegg, hvordan kan jeg få den tilbake? Tror det er fordi jeg x-et den vekk for en stund siden. 1. Kald te 2. Adminstrer ignorerte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Ah, endelig ferdig med dagens vær og musikk. Brukte mer tid enn planlagt, men så lenge en person leser og liker det jeg skriver, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady. Du får i det minste match med noen på Tinder. Det er mer enn hva jeg gjør. Sikker på at Tinder gjør det med vilje! Det er lite match her også. Tydelig så lite at jeg senker kravene mine til det ugjenkjennelige.. Og det beste er at det eneste HAN tenker etter daten er "yes jeg holdt henne i hånda på vei til toget, dette ble nok SCORE" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 og Gypsy editerer vekk alle fyllepostene sine igår ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Skulle nesten ha screenshotta de om jeg ikke har de friskt i minne enda. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady. Du får i det minste match med noen på Tinder. Det er mer enn hva jeg gjør. Sikker på at Tinder gjør det med vilje! Det er lite match her også. Tydelig så lite at jeg senker kravene mine til det ugjenkjennelige..Og det beste er at det eneste HAN tenker etter daten er "yes jeg holdt henne i hånda på vei til toget, dette ble nok SCORE" Hehe.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Love Gun er verdens beste låt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 På grunn av det bildet som blew lagt ut, så skal jeg kjøpe 2 fenalår i morgen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har søren meg brukt 4 tusen spenn på ting og tang til Nijmegen. Burde faen meg være verdt det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Og hva er nijmegen? Høres ut som en talefeil. Altså noe nederlandsk. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Noe smertefullt noe, Bytex. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Og hva er nijmegen? Høres ut som en talefeil. Altså noe nederlandsk. Militærmarsj i Nederland så vidt jeg husker. Djevelsk lang, men folk valfarter fra fjern og nær for å delta. Typen til minstesøss og resten av familien hans har deltatt hvert år i en årrekke. Skjønt, de er alle (eks-)militære også. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Litt mer spesifikt: Nijmegen-marsjen Startet i 1909 som en fysisk trening for nederlandske soldater. Det var en militærmarsj på 140 kilometer og gikk over fire dager. Nå samler marsjen rundt 40 000 deltakere fra hele verden. 5 000 av disse er militære. Marsjen er 170 kilometer og foregår i og rundt byen Nijmegen. http://no.wikipedia.org/wiki/Nijmegenmarsjen Noe smertefullt noe, Bytex. har du gått den? Endret 9. juli 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Æsj så teit. Trodde det var en rockefestival. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 I wish. Da hadde jeg dratt nedover. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Like teit som de som bruker 50000,- på å springe et maraton på nordpolen hver påske. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Noe smertefullt noe, Bytex. har du gått den? Nope, trenger ikke gå den for å skjønne den er smertefull. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Enig i at det er teit. Teit av de som drar dit år etter år, og tømmer lommeboka for å pine seg selv i 4 dager. Seriøst, det er TEIT. Og de som drar dit er GALE!!!!! Herregud, ikke bare er man TEIT, men GAL også. Nope, trenger ikke gå den for å skjønne den er smertefull. Neida, det skal bli gøy. Er fornøyd så lenge jeg overlever Endret 9. juli 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg