Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har siden i fjor høst tømt Tinder for damer mellom 18 og 55+ fra Midt-Norge (siste gang jeg gikk tom for kvinner og Tinder bare sto og søkte etter flere folk i timesvis, var i går). Ut av det har jeg fått den nette sum av 16 matcher. 8/10 svarer aldri når jeg prøver å sette i gang en samtale. 1/10 svarer én gang, men det er det, og den siste tiendedelen jabber med meg hele første match-kveld, og så hører jeg aldri fra dem igjen.

 

Hadde faen meg mer flaks med damene på S-OL barn & ung-chat og Maarud chat i '97 - '98.

Lenke til kommentar

I dag er det så varmt at jeg er frista til å dra på jobb i kun undertøyet fremfor å sitte der nede og svette i shorts og t-skjorte fordi vi ikke kan ha på AC-en, da noen av damene klager på trekk og at de blir forkjøla. ><

 

Kjenner godt igjen den der ja. Bare de kjenner en liten luftning begynner de å hutre og få panikk. Glad jeg ikke er på sånn arbeidplass lenger. Fikk bokstavelig fnatt av det(faktisk ja). Må ha luft.

Lenke til kommentar

 

 

Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady.

Du får i det minste match med noen på Tinder. Det er mer enn hva jeg gjør. Sikker på at Tinder gjør det med vilje!

Det er lite match her også. Tydelig så lite at jeg senker kravene mine til det ugjenkjennelige.. Endret av darkness|
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

1. Han så ikke ut som jeg hadde trodd

2. Han var så usikker på seg selv

3. Han leide hånden min til toget

Fantastisk. Skulle likt å vært flue på veggen der. Om ikke annet hørtes det ut som god underholdning.

 

Laars, er du dopa?

 

Usj! Jeg blir stressa. Kan du være normal. Please?

 

LARS FOR HELVETE. BANK ELLER

 

 

I alle dager. Jeg liker å være populær blant damene, men det får da være grenser til mas. Jeg er på ferie og nøt skjønnhetsøvnen min.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva er best å drikke for å slukke tørsten? Bortsett fra vann.

 

e: Jeg har ikke denne tråden i mine innlegg, hvordan kan jeg få den tilbake? Tror det er fordi jeg x-et den vekk for en stund siden.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...