Kakebakelate Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Haha, jeg har hatt Tinder installert på telefonen i noen uker, men har fortsatt tilgode å gå inn å se hva det der. alt for farlig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Farlig er det ikke. Men bah.. man må vel gjennom en del frosker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady.Gi oss et kort referat da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 skal kanskje møte en fra tinder denne uka men vetikke om jeg tør as, men det er eneste mulighet for å unngå og bli crazy catlady i feel u Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 "Huhei, det er masse problemer, men det trenger vi ikke gå inn på ;) ;) er ikke føleri lover". Det er mange problemer, uten tvil, men det å knytte de opp mot konseptet industrielt landbruk (herunder kjøttproduksjon, men det skal godt gjøres at det ikke gjelder generelt) for så å avfeie det at noen faktisk arresterer deg på fjaset med "feil arena", det er for lettvint. Enten er du villig til å bekrefte og redgjøre for posisjonen din eller så holder du fordømmelsen og fjaset for deg selv. Haha, whatever. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva prøvde du å skrive da overmoden? Skulle stå "icemoon" Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Blir vel mer mat til Jordens befolkning om man ikke produserer kjøtt? Men fenalår da!!! Og chorizo. Nam. Forresten, fenalår blir noe annet, for lam har stort sett bare spist gress ute i villmarka. Så det er ganske bra saker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Pass opp, ellers må du "bekrefte og redgjøre for posisjonen din!!!!!". Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Min nye desktop! Nice ass. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hva er det vi ser? Minner meg litt om fluxbox . Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nettopp installert fluxbox ja. Bruker sikkert ikke mer enn 250 MB RAM. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ram er til for å brukes da. Falt aldri for Fluxbox når jeg testet det ut, skal man kjøre noe basert på *box så velger jeg heller openbox + tint2. Men det tar for mye tid til at jeg orker å setter det opp lengre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady.Gi oss et kort referat da. 1. Han så ikke ut som jeg hadde trodd 2. Han var så usikker på seg selv 3. Han leide hånden min til toget Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er da ingenting galt med crazy catladies Edit: med mindre du har 70 katter og de ligger og dør rundt i leiligheta i sin egen avføring. Endret 8. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 1. Han så ikke ut som jeg hadde trodd 2. Han var så usikker på seg selv 3. Han leide hånden min til toget Fantastisk. Skulle likt å vært flue på veggen der. Om ikke annet hørtes det ut som god underholdning. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Pass opp, ellers må du "bekrefte og redgjøre for posisjonen din!!!!!".Åh nei, får du ikke spy ut hippie-propaganda og tøys i fred!! for en fæl verden!! må stå for det en sier!! hitler_youth_rally.png edit: inb4 godwin. Endret 8. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Så et program med sånne animal rescue folk som gikk inn i et hus til en skikkelig crazy cat lady. Det lå møkkete aviser over hele gulvet, og det var 40-50 katter rundt i huset, pluss et par skjeletter, og noen av dem hadde skadet hverandre. Hun hadde mista kontrollen for flere år siden men gjorde ingenting med det, hu bare bodde på soverommet sitt. Noen av kattene var så syke at de bare måtte avlives. Endret 8. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Åh nei, får du ikke spy ut hippie-propaganda og tøys i fred!! for en fæl verden!! må stå for det en sier!! hitler_youth_rally.png edit: inb4 godwin. Saklig. Voks opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 dere er mer dramatiske enn jeg var i niendeklasse i like it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg