Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Dritsexy vet aldri om det du skriver er seriøst eller ikke liker egentlig sånne uniformer men hallo det begynner å bli mainstream på tinder Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Det ble litt av en første omgang ja. Men mangler ikke Brasil et par nøkkelspillere da, pga en del gule kort og en knekt rygg? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Ta fotballpraten over hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=724 Endret 8. juli 2014 av Skjeggape 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Må få lov til å si at bildene av voksne folk som sitter og griner på tribunen er fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har lyst på pipe. Hvor kan jeg kjøpe pipe på nett? Pipe til å røyke vanlig tobakk til info. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har lyst på pipe. Hvor kan jeg kjøpe pipe på nett? Pipe til å røyke vanlig tobakk til info. http://www.msorensen.no/Piper Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Nei det var ikke "føleri", men klart du får lese og tolke på din egen måte.Var det noe mer enn "buu huu kjøttindustrien er så fæl"? edit: ikke minst siden det ser ut til at du setter likhetstegn mellom industriell kjøttproduksjon og kjøttindustrien. Endret 8. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har lyst på pipe. Hvor kan jeg kjøpe pipe på nett? Pipe til å røyke vanlig tobakk til info. http://www.msorensen.no/Piper Takk! Men var jaggu meg mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 jeg vil bytte brukernavn her inne for mitt høres så emo og kleint ut u get me?? men er så lite kreativ can u plz help me Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 jeg vil bytte brukernavn her inne for mitt høres så emo og kleint ut u get me?? men er så lite kreativ can u plz help me Prøv å skriv feil, la Autocorrecten gjøre sitt for og så ikke følge med før du trykker lagre. Det gjorde jeg og resultatet var bedre enn det som jeg skulle velge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 men har ikke noe sånt tror jeg;((( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Hva prøvde du å skrive da overmoden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Nei det var ikke "føleri", men klart du får lese og tolke på din egen måte.Var det noe mer enn "buu huu kjøttindustrien er så fæl"? edit: ikke minst siden det ser ut til at du setter likhetstegn mellom industriell kjøttproduksjon og kjøttindustrien. Dette er ikke rett plass på og gå så mye dypere inn i det temaet. Poenget står, kjøttindustrien fører med seg enorme utfordringer når det gjelder både dyrevern og miljø. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Det vil si? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 "Huhei, det er masse problemer, men det trenger vi ikke gå inn på ;) ;) er ikke føleri lover". Det er mange problemer, uten tvil, men det å knytte de opp mot konseptet industrielt landbruk (herunder kjøttproduksjon, men det skal godt gjøres at det ikke gjelder generelt) for så å avfeie det at noen faktisk arresterer deg på fjaset med "feil arena", det er for lettvint. Enten er du villig til å bekrefte og redgjøre for posisjonen din eller så holder du fordømmelsen og fjaset for deg selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Get a roooooooooooooooom ^^ 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 " Enten er du villig til å bekrefte og redgjøre for posisjonen din eller så holder du fordømmelsen og fjaset for deg selv. Du skjønner ikke at inngående seriøse diskusjoner om slikt ikke passer her Ta opp tråden et annet egnet sted da vel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Gawd. Vært på tidenes kleineste tinderdate. Har nå enda sterkere tro på at jeg ender opp som crazy catlady. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg