Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen :) Hvordan går det mer folket i dag?
Hellu. Joda, bare bra. Slapp å ta dobbeltvakt i dag så jeg er strålende fornøyd. En ettermiddag med fri...wtf? :p

Hva er egentlig forskjellen mellom en "Bookreview" og en "Bookreport"?

Ordene? oO

Lenke til kommentar

fra: [email protected]

emne: Årets beste tilbud fra ps.no

Blu-Ray & DVD-Rewinder

I sammenheng med introduseringen av Blu-Ray-standarden har kulturdepartementet bestemt at alle utleide Blu-Ray og DVD plater nå må spoles tilbake før de blir levert tilbake. Plater som ikke er spolt tilbake må påberegne seg et straffegebyr på kr 200,-

Veiledende pris:

495,-

Nå pris:

95,-

De kan i det minste prøve.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Klage, klage. =)

I skoletimen og på skolen: "åhh, det er så varmt" "åhh, jeg er så sulten" etter at hun har spist: "åhhh, jeg er så mett!"

"det er så kaldt"

Omg, jeg tror jeg dør. >.<

Helt likt hos oss. Alltid for kaldt eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg skal lage barnebok! =D. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha på forsiden av boken. Skal jeg tegne eller skal jeg ta bilder? *Ivirig*
Aww, tegninger! Med tykk strek! Og barnslige motiver! Sånn happyhappyfarger og sånn!

*sovne igjen*

Lenke til kommentar

Satan så dumme noen folk er..hørte på NRJ på jobben nettopp, pratern sa at Telenor hadde bestemt å stenge Facebook, og ba folk ringe med meninger.

Også så sinna noen av dem som ringte var! Sånn skikkelig "Fy faen det er skikkelig dååårlig gjort ass, facebook er jo det eneste jeg har å gjøre på skolen blablabla"..folk kobler liksom ikke datoen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...