dadiadi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har lest tidenes dårligste aprilsnarr, at Jimi Hendrix skulle gjøre sitt etterlengte comeback hahahhaah Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Totalt enig. Egentlig lei av aprilsnarr-spøker i det hele tatt, menmen. Vi er så like. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva er egentlig forskjellen mellom en "Bookreview" og en "Bookreport"? Review: Omtale, kritisk blikk. Report: I større grad en utredning av innholdet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei alle sammen Hvordan går det mer folket i dag?Hellu. Joda, bare bra. Slapp å ta dobbeltvakt i dag så jeg er strålende fornøyd. En ettermiddag med fri...wtf? Hva er egentlig forskjellen mellom en "Bookreview" og en "Bookreport"? Ordene? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen så vondt i halsen jeg skulle få da -_- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Klage, klage. =) I skoletimen og på skolen: "åhh, det er så varmt" "åhh, jeg er så sulten" etter at hun har spist: "åhhh, jeg er så mett!" "det er så kaldt" Omg, jeg tror jeg dør. >.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Klaging er phun Jeg vil fortsatt ha en FEIT buddha-statue. En i sort sandstein som veier alt for mye som jeg kan ha stående på rommet for å finne inner piece og bli avslappa hver gang jeg ser på'n. Ca 120 cm høy, 50 cm brei og 40 cm dyp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) fra: [email protected] emne: Årets beste tilbud fra ps.no Blu-Ray & DVD-Rewinder I sammenheng med introduseringen av Blu-Ray-standarden har kulturdepartementet bestemt at alle utleide Blu-Ray og DVD plater nå må spoles tilbake før de blir levert tilbake. Plater som ikke er spolt tilbake må påberegne seg et straffegebyr på kr 200,- Veiledende pris: 495,- Nå pris: 95,- De kan i det minste prøve. Endret 1. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Klage, klage. =) I skoletimen og på skolen: "åhh, det er så varmt" "åhh, jeg er så sulten" etter at hun har spist: "åhhh, jeg er så mett!" "det er så kaldt" Omg, jeg tror jeg dør. >.< Helt likt hos oss. Alltid for kaldt eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Denne var : http://www.thinkgeek.com/stuff/41/betamaxhd.html Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Denne var :http://www.thinkgeek.com/stuff/41/betamaxhd.html Nja. HD-dvd-brenner for den prisen hadde vært virkelig . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Suddenly: spring comics! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sjekk "Features" på spilleren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan noen komme å rape øret mitt sånn at jeg forhåpentligvis våkner av smerten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skal lage barnebok! =D. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha på forsiden av boken. Skal jeg tegne eller skal jeg ta bilder? *Ivirig*Aww, tegninger! Med tykk strek! Og barnslige motiver! Sånn happyhappyfarger og sånn! *sovne igjen* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når voksne lager liksom-barnetegninger ser det alltid bare ut som en voksen har prøvd å lage barnetegninger. Altfor mye detaljer vanligvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kva med noko Radiohead? «No Surprises» er fin. Fin ja. Men en flørt med selvmord. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fin ja. Men en flørt med selvmord. Død og dop blir det fort god musikk ut av, vet du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bytex: Da finner man frem en nevø eller niese og gir dem en tegneblokk, så fikser man heller tegningen deres etterpå. n_n Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Satan så dumme noen folk er..hørte på NRJ på jobben nettopp, pratern sa at Telenor hadde bestemt å stenge Facebook, og ba folk ringe med meninger. Også så sinna noen av dem som ringte var! Sånn skikkelig "Fy faen det er skikkelig dååårlig gjort ass, facebook er jo det eneste jeg har å gjøre på skolen blablabla"..folk kobler liksom ikke datoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg