Datasmurf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Ja, jeg har etter hvert kommer over flere og flere skyteglade trønderdamer. Litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=gScV0uzvtE4 fantasigutten Little Jimmy = fantasigutten Skybert I en straffesak hadde nok R-Truth blitt erklært utilregnelig , ja......lol Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Var det ikke hun som var blitt feit? (Forøvrig ikke så rart hvis hun nylig har fått barn).Åja haha! Siste eksen det ja. Vi har jo egentlig en veldig god tone som sagt. Skal til barca i august, men etter det er det over og ut. Jeg orker ikke mer. Jeg finnes ikke tiltrukket lenger.. Jeg vil ha en slank, hot dame igjen. Hun kan gjerne være loco. I dont care Well hello there. # loco dame Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhuDessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds??? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nytt passende nick for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhuDessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds??? Tja, de fleste voksne med litt vett i skallen ser dem ikke som "bambi" fra disney, men et rådyr som bringer masse mat på bordet. Endret 8. juli 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhuDessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds??? Tja, de fleste voksne med litt vett i skallen ser dem ikke som "bambi" fra disney, men et rådyr som bringer masse mat på bordet. Dessuten hadde vi ikke skutt en del dyr i året hadde de blitt for mange. Da hadde de ikke hatt mat og død en kanskje verre død. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Når jeg tenker etter, syns jeg det er ganske sykt at vi mennesker i 2014 spiser dyr. Ja jeg syns det altså Har litt lyst å bli vegeterianer, men vet ikke om det er så bra for helsa? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Bli vegeterianer, så blir det mer kjøtt til oss andre. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Syns det er helt OK å spise dyr. Det er kostholdet vårt, en påtvungen vegetarisk livsstil er som å nekte en T-Rex å spise annet enn planter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi stammer fra apene. Spiser de dyr? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Ja, du veit no aldri kva dei der apane finner på. Endret 8. juli 2014 av Teitgutt 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi stammer fra apene. Spiser de dyr? Tror ikke du ville vært i samme bur som Julius for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hvorfor skulle vi slutte å spise dyr fordi det er 2014? Det er ikke noe moderne med å spise frukt og grønt. Vi er i 2014 hvorfor har vi ikke jetpacks og flyr rundt i verdensrommet og spiser proteinpasta til middag hver dag liksom? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 "Vi" er litt misvisende her. Jeg spiser kjøtt. Bytex spiser kjøtt. Driter i om noen andre ikke spiser kjøtt. Men, jeg er imot å kriminalisere kjøttspising og/eller fruktspising. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Joda, neida, jeg mener ikke at vi skal slutte. Det bare føles som vi burde vært kommet lenger og vært mer siviliserte på en måte. Bare en sånn tanke jeg har som er der på en måte liksom.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Vi stammer fra apene. Spiser de dyr? 1: Vi stammer IKKE fra apene. Vi og apene har en felles stamfar. 2: Ja. http://www.ehow.com/about_6795664_great-apes-diet.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Joda, neida, jeg mener ikke at vi skal slutte. Det bare føles som vi burde vært kommet lenger og vært mer siviliserte på en måte. Bare en sånn tanke jeg har som er der på en måte liksom.. Hvorfor er det mindre sivilisert å spise det evolusjonen har gjort over millioner av år at vi skal spise? For noe tullball. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nei.. sikkert godt spørsmål. Bare tenker av og til at det er lumpent av meg å spise et dyr. Er vel teit egentlig, er klar over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg