multisync Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Damn it, gjort det igjen. Sover fortsatt ikke. Jeg er sinnsykt dårlig på å legge om døgnet. Lurer på hvordan de jeg kjenner som studerer fulltid klarer å jobbe i bar, sikkert sinnsyk selvdisiplin på søndagen. Noe jeg tydeligvis ikke har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Nei nu skal jeg jaggu bite i det sure eplet as Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Ja? Det er en lang bakke, jeg bruker en halvtime på å gå opp når jeg trener og går for å bli sliten, tre kvarter når jeg tar meg god tid. Prøv deg på en sykkel som er 205 kilo(tørrvekt). Tanken tar 18L, så det blir 223 kilo. Jeg har ingen interesse av å trille en tyngre sykkel hjemover. Jeg har ikke engang noen interesse av å trille scooteren min opp bakkan, så i dag ringer jeg til verkstedet mitt og bestiller en time og håper de har tid til å se på den ila. de neste ukene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Ah nå er det natt altså Natta folkens Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Fun times, sitter og leser i MJ-forums om growboxes, lys og hydroponics og får veldig lyst til å lage noe i den duren selv. Får noen frø med Dorset Naga en av disse dagene, og begynner å bli litt sent å prøve å få chilli til å gro ute, virker helt perfekt til å gro chili også og har ikke akkurat et helt rom jeg kan dedikere til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 J-Lo og Shakira kan godt være mine sykesøstre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Nei. Du kjøper sånne dyre barbergreier så du kan briefe med det i barberhøvel-tråden på forumet og få aksept blant likesinnede. Ikke fordi du trenger dem. Som hi-fi tullinger som kjøper HDMI-kabler til 1000 kr metern fordi de tror det er "bedre" enn kabler til 100kr metern. Du hadde sikkert kjøpt gullbelagt dasspapir hvis det var tilgjengelig. ......eller gullbelagte sikkerhetsbelter i flyet (som var en "KONGE" verdig) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 J-Lo og Shakira kan godt være mine sykesøstre Skal de synge deg frisk? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 J-Lo og Shakira kan godt være mine sykesøstre Skal de synge deg frisk? Det kunne vel heller vore brukt som aktiv dødshjelp 2 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Det med tinder er jo helt likt hos damene. Like mange militær, fallskjerm, gruppe og flekse-bilder. I dont give a shiiiii. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Det med tinder er jo helt likt hos damene. Like mange militær, fallskjerm, gruppe og flekse-bilder. I dont give a shiiiii. Trenger ikke tinder du vet du, gutten min Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Det med tinder er jo helt likt hos damene. Like mange militær, fallskjerm, gruppe og flekse-bilder. I dont give a shiiiii. Trenger ikke tinder du vet du, gutten min Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Haha. how's your ex? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Hvis du tenker på det i den andre tråden så joa.. skaden har jo allerede skjedd. Helt utrolig at jeg gjorde det slutt for halvannet år siden og nå, fortsatt, med samboer og unge er hun fortsatt gal etter meg. Jeg prøver bare å finne en måte å rettferdiggjøre det vi gjorde, men jeg må nok lete lenge der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Var det ikke hun som var blitt feit? (Forøvrig ikke så rart hvis hun nylig har fått barn). Endret 8. juli 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Typen sitter å sover i sofaen. Kan jeg tvinge han til å gå på butikken? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Da kjøper jeg ikke middag men masse pepsi max. Men okei da. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Var det ikke hun som var blitt feit? (Forøvrig ikke så rart hvis hun nylig har fått barn).Åja haha! Siste eksen det ja. Vi har jo egentlig en veldig god tone som sagt. Skal til barca i august, men etter det er det over og ut. Jeg orker ikke mer. Jeg finnes ikke tiltrukket lenger.. Jeg vil ha en slank, hot dame igjen. Hun kan gjerne være loco. I dont care Endret 8. juli 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) må bare klage på en ting til når det gjelder tinder; hva er greia med å ha bilde av seg og et nyskutt dyr????? HALLO SKAL JEG BLI INTERESSERT I DEG NÅR JEG SER DU HAR SKUTT ET USKYLDIG DYR DET FINNES IKKE TILTREKKENDE oi ps sry caps lock, men det er det eneste som kan utrykke min skeptisk til andre mennesker Endret 8. juli 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg