Slimda Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 For mye arbeid. Har mer enn nok med å surfe på morsomme bilder, høre på hjernedød trance og onanere til nakne animejenter som blir tafset på av tentakler. Var det ikke en "sjekketråd" her en stund? Whatever. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jo jeg mener å huske å ha sett en slik tråd en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jo, den ble vel flyttet til OT-baren eller Lekeplassen grunnet spam. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Dyre merkurhøvler og kremer er metroseksuellt jåleri. Hele poenget med slike høvler er at det blir mye billigere i lengden. Jeg sparer 1600 i året på å bruke gammeldagse blader, og jeg bruker dem bare 2 ganger. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Enda billigere: La skjegget gro. Vær en mann. Ihvertfall litt. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Enda billigere: La skjegget gro. Vær en mann. Ihvertfall litt. Støttes. I tillegg sparer jeg på å være min egen frisør, en gang i måneden tar jeg maskinen og går over skallen med den. Det er vel 900-1200kr i året spart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de. Kjøper blader på ebay rimelig en god lump om gangen. Endret 7. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Bruker en Markur Futur, beste jeg har vært borti. Barbermaskin funket en liten stund, så begynnte den å lukke så de var ubehagelig og jeg fikk utslett. 3-4bladshøvler har jeg heller ingen bra erfaring med, tar ikke alt, og jeg ender opp med veldig sår hud. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de. Kjøper blader på ebay rimelig en god lump om gangen. Do you have a link sir? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 "Gammel" låt og alt det ja, men ikke mer enn straks 2 år sida den ble lasta opp på YT. Ganske mindblowing at den har over 2 milliarder views. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) e: Feil tråd. Selge scooter og kjøpe ny, eller bite i det sure eplet og bli fotgjenger i ett års tid igjen og heller satse på at jeg får fast jobb slik at jeg har råd til lappen og bil? Endret 7. juli 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 e: Feil tråd. Selge scooter og kjøpe ny, eller bite i det sure eplet og bli fotgjenger i ett års tid igjen og heller satse på at jeg får fast jobb slik at jeg har råd til lappen og bil? Overlevde den ikke skogsturen din her om dagen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Skogstur og skogstur, jeg kjørte på grusvei, da. Men jeg tror ikke det er kjølevæska det gikk på, fikk nå fylt på den uten at det fiksa problemet. Trilla hjem i dag, en kilometer oppoverbakke med en 99 kg tung scooter. Om ikke annet fikk jeg dagens trim i regnværet, men begynner å bli lei av all fuskinga. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de. Kjøper blader på ebay rimelig en god lump om gangen. Do you have a link sir? Eh.. mener du til de som selger dem på eBay? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Kaller du det en trim? Smurf? Jeg drar en 747 4 kilometer i oppoverbakke når jeg skal trene. Endret 7. juli 2014 av Bundy Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Srsly do you even lift, bruh? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de. Kjøper blader på ebay rimelig en god lump om gangen. Do you have a link sir? Eh.. mener du til de som selger dem på eBay? Yes, sir. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Den jeg har lagret hadde "0 items for sale". Men det er jo bare å lete seg fram her, har kjøpt fra et par forskjellige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kaller du det en trim? Smurf? Jeg drar en 747 4 kilometer i oppoverbakke når jeg skal trene. Ja? Det er en lang bakke, jeg bruker en halvtime på å gå opp når jeg trener og går for å bli sliten, tre kvarter når jeg tar meg god tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 ble seksuelt frustrert av å være i sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg