Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda billigere: La skjegget gro. Vær en mann. Ihvertfall litt.

Støttes.

I tillegg sparer jeg på å være min egen frisør, en gang i måneden tar jeg maskinen og går over skallen med den. Det er vel 900-1200kr i året spart.

Lenke til kommentar

Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de.

Kjøper blader på ebay rimelig en god lump om gangen.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Bruker en Markur Futur, beste jeg har vært borti.

Barbermaskin funket en liten stund, så begynnte den å lukke så de var ubehagelig og jeg fikk utslett.

3-4bladshøvler har jeg heller ingen bra erfaring med, tar ikke alt, og jeg ender opp med veldig sår hud.

Lenke til kommentar

Har prøvd maskiner og forskjellige barberblader, men ender opp med Gilette Match 3 igjen. Ikke skjærer deg på deg(selv om du gjør det raskt), og tar skjegget bra gjør de.

Do you have a link sir?

Lenke til kommentar

Skogstur og skogstur, jeg kjørte på grusvei, da.

Men jeg tror ikke det er kjølevæska det gikk på, fikk nå fylt på den uten at det fiksa problemet. Trilla hjem i dag, en kilometer oppoverbakke med en 99 kg tung scooter. Om ikke annet fikk jeg dagens trim i regnværet, men begynner å bli lei av all fuskinga.

Lenke til kommentar

Do you have a link sir?

Eh.. mener du til de som selger dem på eBay?

Lenke til kommentar

Do you have a link sir?

Eh.. mener du til de som selger dem på eBay?

Yes, sir.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...