Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Datasmurf: Skaff deg en straight razor. Ikke eff, jeg foretrekker maskin, mye tryggere. Du er ikke mann nok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Alt dette snobberiet med fancy parfymerte barberkremer, dyre mårhårsbørster og 800kr straight razors kan folk dytte opp i rompa for min del. Vi er da faen ikke kvinnfolk som trenger en hel boks med utstyr for å rake av litt skjegg. Er du klar over hvor lenge straight razors ble brukt? De nye i plastikk og slikt er for damer. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Kan bruke saks. Når det blir for langt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) De kasetthøvlene koster 20-30 kroner per kasett, mens et barberblad koster 1,50. Fordelen ligger i prisen. Teknikken er lik som en vanlig gilette mach 3. For en Parker Shavette (som jeg nettopp har bestilt) og 100(!) blader koster det 300 kroner. For samme prisen får du kanskje 12 kasetter. De kan selvsagt brukes sammen med vanlig skum. Endret 7. juli 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Alt dette snobberiet med fancy parfymerte barberkremer, dyre mårhårsbørster og 800kr straight razors kan folk dytte opp i rompa for min del. Vi er da faen ikke kvinnfolk som trenger en hel boks med utstyr for å rake av litt skjegg. Er du klar over hvor lenge straight razors ble brukt? De nye i plastikk og slikt er for damer. Er du klar over hvor lenge folk gikk på do før dasspapir var oppfunnet? Betyr ikke at jeg slutter å bruke dasspapir fordet. Dyre merkurhøvler og kremer er metroseksuellt jåleri. Akkurat som om at JEG ikke kan drikke et glass whiskey i mitt eget hjem i et kjøkkenglass bare fordi jålebukker på internett mener det "ødelegger whiskey'ens karakter og kultuuuuuuur" Endret 7. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Er du klar over hvor lenge folk gikk på do før dasspapir var oppfunnet? Betyr ikke at jeg slutter å bruke dasspapir fordet. Dyre merkurhøvler og kremer er metroseksuellt jåleri. Det er bare damer som bruker toalettpapir. Endret 7. juli 2014 av Bundy Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Ikke når det fortsatt er langt billigere enn Gillette-kassettene. Selfølgelig, om du snakker om de som kjøper fire forskjellige høvler, tre kniver og nok slipestein til å dekke en gjennomsnittlig oppkjørsel er jeg tilbøyelig til å være enig. EDIT: Og man kan jo snu på det: Er det ikke litt femi å ikke måtte ha så mye plastikk mellom deg og bladene? Endret 7. juli 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Nei. Du kjøper sånne dyre barbergreier så du kan briefe med det i barberhøvel-tråden på forumet og få aksept blant likesinnede. Ikke fordi du trenger dem. Som hi-fi tullinger som kjøper HDMI-kabler til 1000 kr metern fordi de tror det er "bedre" enn kabler til 100kr metern. Du hadde sikkert kjøpt gullbelagt dasspapir hvis det var tilgjengelig. Endret 7. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Hvorfor skulle man ikke kjøpe gullbelagt toalettpapir? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Virker som om Bytex har skjært seg med en barberkniv som liten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) hvem hadde ikke kjøpt dasspapir laget av kamelforhuder fra Uralfjellene? Fin tekstur og pels for å fjerne dritten. Endret 7. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Sensureringen ser ut som en penis. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Man ser det man ønsker å se. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg ønsket å se pupper men det var fortsatt en penis jeg så. Endret 7. juli 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg ønsket å se pupper men det var fortsatt en penis jeg så.Still deg fremfor et speil og vreng av deg klærne. Verre med oss gutta når vi ønsker å se pupper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Datasmurf: Skaff deg en straight razor. Ikke eff, jeg foretrekker maskin, mye tryggere. Du er ikke mann nok. Det er helt greit, om jeg kan fortsette med maskin og slippe å drikke ratzeputz, så er det helt greit. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg ønsket å se pupper men det var fortsatt en penis jeg så.Still deg fremfor et speil og vreng av deg klærne. Verre med oss single gutta når vi ønsker å se pupper. Fiksa det for deg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Ja, gni det inn enda mer. Takk. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Opp for å danne en eksklusiv Diskusjon.no Singel-tråd, Slimda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg