knipsolini Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg er på tv2 zebra nå! Skru på Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Drep meg, orker du det? Jeg har brukt hele vinteren med vinduet åpent. Det er veldig kjekt å løpe rundt i tskjorte om vinteren, mindre ting å ta på seg, mindre vask osv. Men gjett om jeg angrer på det nå som det er 30 grader inne, og måleren i vinduet har vært opp i 39c(i sola, ofc). "Full Metal Jacket" er en helt grei film tidlig søndags ettermiddag. FMJ Rundene er litt kjedelig, da. Jeg har det på samme måte, helt jævla forferdelig horribelt. Skal jo ikke klage på varmen etc, men når det er kald sommer kan jeg i det minste ha på PC, forsterker og skjermer døgnet rundt. Nå må jeg ha det avslått store deler av døgnet. Så i dag gikk jeg på loftet og fant den gamle air condition-en min, rydda plass på rommet og har nå 18 grader blåsende ut i rommet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg gjorde det, men såååå flytta jeg Fantastisk! Da kan vi jo faktisk få gjennomført den trekanten vi har snakka om. Endret 6. juli 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 "Føreren ble erklært død på stedet" , står det på sol.no Er jo lenge siden Adolf tok kvelden nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har det på samme måte, helt jævla forferdelig horribelt. Skal jo ikke klage på varmen etc, men når det er kald sommer kan jeg i det minste ha på PC, forsterker og skjermer døgnet rundt. Nå må jeg ha det avslått store deler av døgnet. Så i dag gikk jeg på loftet og fant den gamle air condition-en min, rydda plass på rommet og har nå 18 grader blåsende ut i rommet. Shit, jeg har en ny AC som jeg ikke har åpnet pakkene på engang. Eller er det en varmepumpe? Hmm. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg er på tv2 zebra nå! Skru på Hva gjorde du?verdens sterkeste mann Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Im alivvvvvve!!! Fy faen og kjedelig det er når ett eller annet har skjedd i trafikken og hjemturen tar en time ekstra. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Hvis jeg hadde vært mann, så hadde jeg uten tvil vært ass man. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg også. Work it baby! Endret 6. juli 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Ser på en dokumentar om utenomjordiske på Discovery Science. Virker ekstremt iscenesatt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg er på tv2 zebra nå! Skru på Hva gjorde du?verdens sterkeste mann Skal vi bryte? Endret 6. juli 2014 av Bundy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har bare spist to grillpølser til frokost i dag. Kan late som om jeg faster pga ramadan det er nesten så jeg ikke kjenner at jeg er sulten lenger. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg gjorde det, men såååå flytta jeg Fantastisk! Da kan vi jo faktisk få gjennomført den trekanten vi har snakka om.Tror jeg må spørre sexylubb om lov først! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) He won't mind. Endret 6. juli 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Da har vi en avtale! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har det på samme måte, helt jævla forferdelig horribelt. Skal jo ikke klage på varmen etc, men når det er kald sommer kan jeg i det minste ha på PC, forsterker og skjermer døgnet rundt. Nå må jeg ha det avslått store deler av døgnet. Så i dag gikk jeg på loftet og fant den gamle air condition-en min, rydda plass på rommet og har nå 18 grader blåsende ut i rommet. Shit, jeg har en ny AC som jeg ikke har åpnet pakkene på engang. Eller er det en varmepumpe? Hmm. Jeg har en slik en: Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1612289&do=findComment&comment=21799399 Haha dette foumet her ass! Fyfaen, er det rart folk stikker? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Visste kva det var allereie før eg trykte. Er jo ikkje noko moro med trolls når dei ikkje eingong gidder å prøve(har framleis Linn og Lykkelig friskt i minnet, som var megadårleg gjennomført). Det der er sånn vi holdt på med på klara-klok i 13årsalderen. Bestemorsincest med vaniljesaus og whatnot. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1612289&do=findComment&comment=21799399 Haha dette foumet her ass! Fyfaen, er det rart folk stikker? Syns du det der var noe å trekke hit da. Det er jo en hensikt med å skille kategorier. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1612289&do=findComment&comment=21799399 Haha dette foumet her ass! Fyfaen, er det rart folk stikker? Er det ikke veldig åpenbart at det er trolling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg