knipsolini Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Akkurat hva gjør hun? Er det søsteren til kona di, eller kona til broren din? Er kona til broren din sviger? Trodde det gikk ut fra en relasjon din ektefelle/kjæreste har... http://no.m.wiktionary.org/wiki/svigerinne Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Bedre med 10 svigerinner enn 1 svikerinne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Fett, 30 grader på soverommet. Elsker hetebølger. Sitte i en gyngestol i gangen, for der er det litt kjøligere, og lese "Hard asfalt" og miste lysten på å ruse meg på annet enn nikotin, alkohol, koffein … og litt blås i ny og ne. Endret 6. juli 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Appforogfå norskefisering av star wars, man må få inn Tore på sporet der. "Og nå ha vi letat i 4 månader, og vi tror at vi endelig ha funne moren og faren til han lille luke skywalker." Endret 6. juli 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=1c-jzYAH2gw Lol. Must try. Herregud for en nerd:p Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Episk feiring av bursdagen min i går :-D litt redusert i dag da. Hah. Så va gjør dere galninger i helgen da? Endret 6. juli 2014 av Netrum Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fredag var jeg på byn, i går var jeg død, i dag er det trening! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hjelp hvor jeg får kjøpt disse tingene:1. To ruller tensoplast 7,5 cm2. Sprøytespisser (kanyler) 3. Talkum, sinksalve, hydrokortison (apoteket alle tre?)4. Tena barrierekrem5. Fotsalt Episk feiring av bursdagen min i går :-D litt redusert i dag da. Hah.Så va gjør dere galninger i helgen da? Gratla på etterskudd! Gammal ble du da?Nøyaktig 10 dager til jeg blir TJUE - 20 - TWENTY. Fredag lasta jeg ned titusen spill og fikk hundretusen virus på pc'n, lørdag var jeg på hytta med venner og i dag skal jeg vel bare game mer og pakke osv Hadde du en fin helg da? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Eg er på konsert og får betalt for det. Kulturell type og businessgeni. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Eg ble 29. Det var så godt med øl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg driter i grunn om dere ikke liker humorn min......hadde ledd meg i hjel hvis Oluf hadde snakka om Star Wars eller Odd Børretzen (RIP hadde imitert Darth Vader , ho ho Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Sliiiiten. I'm too old for this. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Episk feiring av bursdagen min i går :-D litt redusert i dag da. Hah. Så va gjør dere galninger i helgen da? Dødd litt av varme og luftfuktighet (30 grader ute i går, noe som resulterte i relativt høye innetemperaturer lenge etter at sola var gått ned), "mekka" litt på scooteren og blitt skitten på fingra og lært meg nye ting om 50ccm-er og høye temperaturer, sittet delvis ute og delvis i husets mest avkjølte sted (hvor temperaturen bare var 25 grader) for å lese mens jeg venta på at temperaturen på soverommet mitt skulle gå ned nok til at jeg klarte å sove. Det skjedde kvart på ni i morges. Hurra. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) . Endret 6. juli 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvis jeg ikke ble inviteret, kunne det aldri falt meg inn å gå. Og heller ikke lagt - eller latt andre legge føringer for å få meg inviterat. Da ville jeg følt meg som en vemmelig frekkas. Men det er meg da På den annen side, gjør det meg null og nix å ikke gå i et selskap. Der er alltid mer enn for mye av de likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 "Full Metal Jacket" er en helt grei film tidlig søndags ettermiddag. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Sliiiiten. I'm too old for this. Danset i Bergen ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hjelp hvor jeg får kjøpt disse tingene: 1. To ruller tensoplast 7,5 cm 2. Sprøytespisser (kanyler) 3. Talkum, sinksalve, hydrokortison (apoteket alle tre?) 4. Tena barrierekrem 5. Fotsalt Får du ikke tak i ALLE på apotaket? Episk feiring av bursdagen min i går :-D litt redusert i dag da. Hah. Så va gjør dere galninger i helgen da? Dødd litt av varme og luftfuktighet (30 grader ute i går, noe som resulterte i relativt høye innetemperaturer lenge etter at sola var gått ned), "mekka" litt på scooteren og blitt skitten på fingra og lært meg nye ting om 50ccm-er og høye temperaturer, sittet delvis ute og delvis i husets mest avkjølte sted (hvor temperaturen bare var 25 grader) for å lese mens jeg venta på at temperaturen på soverommet mitt skulle gå ned nok til at jeg klarte å sove. Det skjedde kvart på ni i morges. Hurra. Drep meg, orker du det? Jeg har brukt hele vinteren med vinduet åpent. Det er veldig kjekt å løpe rundt i tskjorte om vinteren, mindre ting å ta på seg, mindre vask osv. Men gjett om jeg angrer på det nå som det er 30 grader inne, og måleren i vinduet har vært opp i 39c(i sola, ofc). "Full Metal Jacket" er en helt grei film tidlig søndags ettermiddag. FMJ Rundene er litt kjedelig, da. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg er på tv2 zebra nå! Skru på Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Sliiiiten. I'm too old for this. Danset i Bergen ?Nei, fest på Kongsvinger, av alle steder. Drar ikke til Bergen før på torsdag. Men jeg har ferie :D Endret 6. juli 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg