Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sikker. Han begynte å argumentere med at hvis de skulle sikra det mot forfall ville de ødelagt det kulturhistoriske ved bygget og greier. Og han hadde sagt i MANGE ÅR at det kom til å gå til helvete der. Seinest her om dagen hadde han kjørt forbi der og...

Så blei han heldigvis hysjet på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Oluf : Æ huske de gamle Star Vårrs filman , han Lars va så oppslukt i de. Flukten fra Endor va jo en av de , me de små bjørnan......men det æ lure mæst på e når kommer "Oluf , flukten fra Jendor" med han "Speelberg" som regissør , nei det hadde vell blitt førr stærk kost førr folk flest tænke æ ! :D

Odd Børretzen som Darth Vader : Luke , det er jeg som er far'n din !

Noen ganger erre ålreit

Breivik ekke særlig ålreit

noen ganger erre helt ålrreit.......in the mårning !

Hvem er denne mannen bak masken og hvorfor puster'n så rart......akkurat som bestefar'n min , han hadde KOLS , han !

Sven O. Høiby som Vader : Du Luke , ska vi gå på Victoria pub og ta oss en øl ?

Tande P som Vader : Luke , det e *æ* som e far din !

Skremmern som Vader : Luke , det e æ som e far din......vart du SKRÆMT no , he he....ja , æ kuin sjå at'n vart SKIKKELIG skræmt , ja :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg syns Star Wars blir ødelagt med en gang man setter det på.

Dude!

Jeg har allerede begynt å grue meg skikkelig til at VM er over :( Tenk så fælt det blir, skikkelig abstinenser.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Snedig, han er både for og imot restaurering på samme tid.

Det er det som er problemet. Jeg kan ikke jatte med han fordi når jeg først tror jeg sier meg enig med han, bare for å ikke rokke båten, så er det plutselig galt det også. :p
Lenke til kommentar

Oluf : Æ huske de gamle Star Vårrs filman , han Lars va så oppslukt i de. Flukten fra Endor va jo en av de , me de små bjørnan......men det æ lure mæst på e når kommer "Oluf , flukten fra Jendor" med han "Speelberg" som regissør , nei det hadde vell blitt førr stærk kost førr folk flest tænke æ ! :D

Odd Børretzen som Darth Vader : Luke , det er jeg som er far'n din !

Noen ganger erre ålreit

Breivik ekke særlig ålreit

noen ganger erre helt ålrreit.......in the mårning !

Hvem er denne mannen bak masken og hvorfor puster'n så rart......akkurat som bestefar'n min , han hadde KOLS , han !

Sven O. Høiby som Vader : Du Luke , ska vi gå på Victoria pub og ta oss en øl ?

Tande P som Vader : Luke , det e *æ* som e far din !

Skremmern som Vader : Luke , det e æ som e far din......vart du SKRÆMT no , he he....ja , æ kuin sjå at'n vart SKIKKELIG skræmt , ja :D

What is this, I don't even....

Lenke til kommentar

Snedig, han er både for og imot restaurering på samme tid.

Det er det som er problemet. Jeg kan ikke jatte med han fordi når jeg først tror jeg sier meg enig med han, bare for å ikke rokke båten, så er det plutselig galt det også. :p

Minn meg på å aldri skaffe meg nye svigerforeldre.

Lenke til kommentar

Minn meg på å aldri skaffe meg nye svigerforeldre.

Jeg tør påstå at svigerforeldre, uansett hvor vanskelige de skulle være, er verd det når man finner sin drømmepartner.

Men du får finne deg en som har begge sine foreldre i grava da, så slipper du peset. ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns Star Wars blir ødelagt med en gang man setter det på.

Dude!

Jeg har allerede begynt å grue meg skikkelig til at VM er over :( Tenk så fælt det blir, skikkelig abstinenser.

Ta det kuli. Pre-season i ein liten månad, så sesongstart.

Blir no mykje prat om The National på meg for tida, men dei ser no trivelege ut, dei to brødrene som spelar gitar.

Lenke til kommentar

Svigerinden min kan være slem. Men hun har jo ikke noe med meg å gjøre hun, for det er ikke fint å legge seg opp i alt jeg gjør. Hun blander seg opp i alt mulig og skal mene og bestemme borti mine saker. Det syns jeg ikke er riktig, men jeg ønsker ikke bråk så jeg finner meg i alt for mye av det sikkert.

Er det vanlig at svigerinder er sånn? :blush:

Lenke til kommentar

Svigerinden min kan være slem. Men hun har jo ikke noe med meg å gjøre hun, for det er ikke fint å legge seg opp i alt jeg gjør. Hun blander seg opp i alt mulig og skal mene og bestemme borti mine saker. Det syns jeg ikke er riktig, men jeg ønsker ikke bråk så jeg finner meg i alt for mye av det sikkert.

Er det vanlig at svigerinder er sånn? :blush:

Akkurat hva gjør hun? Er det søsteren til kona di, eller kona til broren din? Om hun er det siste høres det jo litt merkelig at hun skal bry seg så mye om deg, med mindre dere er mye sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...