Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Viktig å velge sine kamper, og fiender, med omhu.

Pluss at han hadde aldri gitt seg. Skal bare være her en uke så han hadde ikke rukket å bli ferdig med tjattringa si før vi dro hvis han satte igang for fullt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre fra østlandet som også synes det er for varmt? Sola har jo såvidt vært framme i dag, likevel er det steikvarmt.. hjelper ikke akkurat med at det er nærmest vindstille heller.

Jepp, var ute på butikken.. 15 min spasertur frem og tilbake holdt. Nå sitter jeg inne med gulvvifta på full guffe. Mye bedre.

Lenke til kommentar

Var det noen som var på Hovefestivalen i år? Tidenes opplevelse! Kunne ikke valgt en bedre uke å starte min festivalkarriere. Topp musikk hver eneste dag, sol og deilige jenter!

Jeg vil også sitere en ukjent person jeg hørte utenfor teltet mitt:

"Du vet ikke hvor godt du har det hjemme før du har vært på Hove!"

Lenke til kommentar

Viktig å velge sine kamper, og fiender, med omhu.

Pluss at han hadde aldri gitt seg. Skal bare være her en uke så han hadde ikke rukket å bli ferdig med tjattringa si før vi dro hvis han satte igang for fullt

Best å prøve å holde roen, pappa var også ekstrem på å bli engasjert i ting og slutta ALDRI å gnåle om dem..spesiellt når han drakk på kveldstid. Nå er han blitt avholds og er en helt annen type. Drikker svigerfaren din når han begynner

med den voldsomme diskuteringa?

Pappa kunne sitte og terpe på noe helt idiotisk i timesvis, til alles irritasjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Drikker svigerfaren din når han begynner med den voldsomme diskuteringa?

Nei, hos han kommer det naturlig uten noen form for rusmidler. Noen ganger er jeg nesten overbevist om at han kommer til å falle om fordi han popper en blodåre i hjernen eller noe.
Lenke til kommentar

Noen andre fra østlandet som også synes det er for varmt? Sola har jo såvidt vært framme i dag, likevel er det steikvarmt.. hjelper ikke akkurat med at det er nærmest vindstille heller.

27-28 grader i byen her i dag... Litt for varmt for min smak.

Hørte Trondhjem hadde sin varmeste dag i år, mamma og pappa var i byen for å se på ildsted. De var først i køa, for å si det slik. :p

Her har det vært oppi 30 grader, til tross for at himmelen for det meste har vært dekt av et skylag. Greit, sola har jo skint gjennom, men likevel. Selv med vind oppi laber bris har det vært ukristelig varmt, både ute og inne.

Kjørte meg en tur på scooteren i sted, men ble liksom ikke noe mer avkjølt av å suse nedover gamle skogsveier i 60 km/t heller.

Lenke til kommentar

Drikker svigerfaren din når han begynner med den voldsomme diskuteringa?

Nei, hos han kommer det naturlig uten noen form for rusmidler. Noen ganger er jeg nesten overbevist om at han kommer til å falle om fordi han popper en blodåre i hjernen eller noe.

Da er det bare å holde seg unna diskusjonstemaer da, og prøve å ha en trivelig uke.

Lenke til kommentar

Haha, faren min ødela Star Wars 4 med å sitte hele tiden og gnåle om hvor urealistisk alt var når vi så den hjemme. Med vinglasset godt klemt i venstrehånda. Huff. Det virket nesten som han alltid sa det motsatte av det vi synes bare for å irritere folk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha, faren min ødela Star Wars 4 med å sitte hele tiden og gnåle om hvor urealistisk alt var når vi så den hjemme. Med vinglasset godt klemt i venstrehånda. Huff. Det virket nesten som han alltid sa det motsatte av det vi synes bare for å irritere folk.

Jeg syns Star Wars blir ødelagt med en gang man setter det på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En gang ble pappa så "engasjert" i noe tull med bestefar på julaften at bestefar ble så forbanna at han gikk og la seg før midnatt. Trivelig stemning, da :p Takk faen for at jeg hadde TV og datamaskin på rommet mitt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vitsen med å bli deppa? Ikke påvirker det deg, og ikke får du gjort noe med det. Å bli deppa er derfor bare meningsløst. Utallige eksempler på maktmisbruk og annen vold i hele verdenen, og du kommer ikke særlig langt med å bli deppa hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...