anonympappkasse Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Er det et tegn på alderdom å bli fyllasjuk av ingenting? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Web og diverse backend dataflyt- og styringsfu. Ingen egenkapital, og ingen kunder Det hadde vært ganske så sweet jau, skulle mer en gjerne ha gjort noe i den duren i stede for det man holder på med i dag. Egentlig, så kunne det ha vært en kombinasjon...Gjort et eller annet for å lage en arbeidsplass ala Empo TV for PU bare med en IT-vri og kunne bidra til å lage arbeidsplasser for de PU med f.eks domene-hosting eller hva en pokker ville gi inntekt 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei... På tide å dra seg ut av senga? Hmm. Kanskje. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseende Bytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet? Er ikke det allmenn kjent kunnskap? 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei... På tide å dra seg ut av senga? Hmm. Kanskje. Kanskje det. Vi sitter i stua og skal se film snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Bytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet? Fordi det er noe de fleste av oss som har vært her lenge nok til å huske deg fra før du ble gift vet? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk ASL? (Jeg har laget en bedre utgave av ASL. Den heter ASLO. Det siste står for "orientation". Altså "sexual orientation. Det er jo fint å vite i en sammenheng som dette.) Haha, I like Kan like gjerne spørre om ASLO'en til samtlige her? La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseende Fordi det er noe de fleste av oss som har vært her lenge nok til å huske deg fra før du ble gift vet? Men hvor god catch er hun? Is she a keeper? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ehm, helt til jeg må flytte!Haha. Jeg var overbevist om at du bodde et annet sted, jeg. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt. Cherry pie! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Redd meg! Svigerfar har begynt å snakke politikk! Han blir veldig, veldig engasjert og jeg strever veldig med å ikke si hva jeg mener, men hadde jeg gjort det så hadde han sett på meg som en tulling. Vi deler ikke politisk syn for å si det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Haha, I like Kan like gjerne spørre om ASLO'en til samtlige her? Fordi det er noe de fleste av oss som har vært her lenge nok til å huske deg fra før du ble gift vet? Men hvor god catch er hun? Is she a keeper? Sannsynligvis bi, men frem til jeg får utforska det videre, nærmere streit. Darkness| er absolutt en keeper. Ehm, helt til jeg må flytte!Haha. Jeg var overbevist om at du bodde et annet sted, jeg. Ditto, hvor har jeg fått oppfatninga fra av at hu bodde nær Langesund eller Skien mon tro? Endret 5. juli 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseendeBytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet?Er ikke det allmenn kjent kunnskap? Ikke eksakt alder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg vet nå ikke det, enten er du 28 eller 29, så lenge man har årstallet er det ikke så vanskelig, og noen av de gamle folka her innehar vel gjerne enda mer informasjon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseendeBytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet? Er ikke det allmenn kjent kunnskap? Ikke eksakt alder Du la det ut tidligere i tråden for et par dager/uker siden. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Redd meg! Svigerfar har begynt å snakke politikk! Han blir veldig, veldig engasjert og jeg strever veldig med å ikke si hva jeg mener, men hadde jeg gjort det så hadde han sett på meg som en tulling. Vi deler ikke politisk syn for å si det sånn. Du må jo si hva du mener. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Du må jo si hva du mener.Det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Viktig å velge sine kamper, og fiender, med omhu. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Cherry pie! Var helt sikker på at det var blåbær... Sikkert fordi blåbærpai er steike godt. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Noen andre fra østlandet som også synes det er for varmt? Sola har jo såvidt vært framme i dag, likevel er det steikvarmt.. hjelper ikke akkurat med at det er nærmest vindstille heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg