The Little Lucid Moments Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 The National, altså! Vil du ha blåbærpai av meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Nam! Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Så kan de andre sitte der med rekene sine og hvitvinen sin. Suckers! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kommer du til Bergen? Kanskje jeg burde utsette det til i morra slik at vi kan leke. Foretrekker du single tail eller padle?Honey, I'm home! (Eller i Bergen da)I'm not. Hvor lenge blir du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Nam! Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Så kan de andre sitte der med rekene sine og hvitvinen sin. Suckers! Du ødela all fristelsen når du dynket det i kebabsaus.Blir som å lage et fransk gourmetmåltid og dynke det i ketchup. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 The National, altså! Vil du ha blåbærpai av meg? Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt.Krempai? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg er singel jeg, Nudel asl?!?!?! Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem? Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss? Sover aldri så godt som når jeg har på meg en t-skjorte til en deilig gutt <3 Ble også anklaget for å stjele den! Når sannheten var at jeg bare fant den liggende i bagen min på mystisk vis! Ja, det der er mystisk. The National, altså! Vil du ha blåbærpai av meg? Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt. Blue waffle? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg er singel jeg, Nudel asl?!?!?! La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseende Endret 5. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk ASL? (Jeg har laget en bedre utgave av ASL. Den heter ASLO. Det siste står for "orientation". Altså "sexual orientation. Det er jo fint å vite i en sammenheng som dette.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nam! Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Så kan de andre sitte der med rekene sine og hvitvinen sin. Suckers! Du ødela all fristelsen når du dynket det i kebabsaus.Blir som å lage et fransk gourmetmåltid og dynke det i ketchup. Jeg dynka en i ranch også, om det gjør det bedre? Jeg synes bare "burritos" gjør seg bedre med en eller annen form for saus som ikke er basert på noe fra Mexico eller Texas. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det hørtes helt utrolig grusomt ut. Salaten er lollo rosso. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Husker du "pølse i hvit saus"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Det hørtes helt utrolig grusomt ut. Salaten er lollo rosso. That's the one. Og du får mene det du mener, jeg synes det er godt. Norsk burrito er mye bedre enn norsk taco. Det kan selvfølgelig ikke måle seg med ekte vare, men det får da være måte på hva man orker å lage. Husker du "pølse i hvit saus"? Røkt kjøttpølse og kokt potet i béchamel er og forblir svingodt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kommer du til Bergen? Kanskje jeg burde utsette det til i morra slik at vi kan leke. Foretrekker du single tail eller padle?Honey, I'm home! (Eller i Bergen da)I'm not. Hvor lenge blir du? Ehm, helt til jeg må flytte! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Er det fett med 32'' 2560x1440? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg er singel jeg, Nudel asl?!?!?! La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseende Bytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg