Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nam! Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Så kan de andre sitte der med rekene sine og hvitvinen sin. Suckers!

Lenke til kommentar

Nam! Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Så kan de andre sitte der med rekene sine og hvitvinen sin. Suckers!

Du ødela all fristelsen når du dynket det i kebabsaus.Blir som å lage et fransk gourmetmåltid og dynke det i ketchup.

Lenke til kommentar

Jeg er singel jeg, Nudel ;)

asl?!?!?!

Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem?

Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss?

Sover aldri så godt som når jeg har på meg en t-skjorte til en deilig gutt <3

Ble også anklaget for å stjele den! Når sannheten var at jeg bare fant den liggende i bagen min på mystisk vis!

Ja, det der er mystisk.

The National, altså!

Vil du ha blåbærpai av meg?

Ja, med mindre det er eit anna ord for noko grovt.

Blue waffle?

Lenke til kommentar

Du ødela all fristelsen når du dynket det i kebabsaus.Blir som å lage et fransk gourmetmåltid og dynke det i ketchup.

Jeg dynka en i ranch også, om det gjør det bedre? :p

Jeg synes bare "burritos" gjør seg bedre med en eller annen form for saus som ikke er basert på noe fra Mexico eller Texas.

Lenke til kommentar

Det hørtes helt utrolig grusomt ut.

Salaten er lollo rosso.

That's the one. Og du får mene det du mener, jeg synes det er godt. Norsk burrito er mye bedre enn norsk taco. Det kan selvfølgelig ikke måle seg med ekte vare, men det får da være måte på hva man orker å lage.

Husker du "pølse i hvit saus"?

Røkt kjøttpølse og kokt potet i béchamel er og forblir svingodt.

Lenke til kommentar

Kommer du til Bergen? Kanskje jeg burde utsette det til i morra slik at vi kan leke. Foretrekker du single tail eller padle?

Honey, I'm home! (Eller i Bergen da)
I'm not. :(

Hvor lenge blir du?

Ehm, helt til jeg må flytte!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...